سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

محمد اسلامی: نمی‌شود که از یک طرف مذاکرات را نهایی و از طرف دیگر درهای جدیدی را برای فشار آوردن به ملت ایران و وضع کردن دوباره تحریم ها باز کند.

خبرگزاری مهر

اردبیل - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: احداث پل شهید کلانتری در دریاچه ارومیه و ساخت این ابنیه بر خشک شدن دریاچه ارومیه بی تأثیر نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد، کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین 128 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار سرتیپ رضا طلائی نیک گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمائی 9 دی عامل خنثی سازی فتنه 88 شد و فلسفه این حماسه، حضور پر شور مردم در این روز بود.

وب‌گاه عصر ایران

بنیامین نتانیاهو: اسرائیل برای خنثی کردن تلاش‌های تهران برای دستیابی به سلاح هسته ای" تلاش خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده‌کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان قصد داشتند اقداماتی را که در شهرهای ویران‌شده سوریه، عراق، افغانستان، لبنان، یمن و... انجام دادند، در ایران نیز پیاده‌سازی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که اینستاگرام در دولت سیزدهم فیلتر شده، اما صفحه رییس دولت، تیک آبی خود را دریافت کرده است! منبع: خبرفوری

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در آستانه سومین سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، شهردار تهران امروز - پنجشنبه هشتم دی‌ماه 1401، با حضور در بیت‌الزهرای شهر کرمان (منزل شخصی حاج قاسم) و در جمع مردم و مدیران شهری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای اسلام، شهدای انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی، به روان پاک حاج قاسم سلیمانی درود و سلام فرستاد. زاکانی گفت: جریان عدالت‌خواهی اسلامی در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئله حجاب به عنوان میراث فاطمی یک مسئله است که دنیا می‌خواهد آن را حکومتی و اجباری معرفی کند و بگوید حجاب اجباری از ناحیه حکومت است و با مردم‌سالاری دینی سازگاری ندارد.

خبرگزاری دانا

لک آبادی با بیان اینکه دیکتاتوری رسانه‌ای غرب به دنبال تک صدایی است، گفت: جمهوری اسلامی با استفاده از توان نخبگان رسانه‌ای می‌تواند در مقابل جریان رسانه‌ای دشمن بایستد، خطر را دفع کند و صدای تک صدایی غرب را نیز به چالش بکشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا: جنگ ترکیبی خطرناکترین و پیچیده‌ترین جنگی است که در کشور هدف طراحی می‌شود و این جنگ در کشور برای تردید در مشروعیت نظام شکل گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

یائیر لاپید، نخست وزیر اسرائیل که آخرین ساعات انتصاب خود در این سمت را طی می‌کند، امروز (پنجشنبه) گفت: گفتگویی را درباره عربستان آغاز کرده و پایه‌های پیوستن کامل آن به توافقنامه‌های ابراهیم را وضع کردیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت نهم دی قطعنامه‌ای صادر و در آن تأکید کرد: هرگونه سوء‌نیت به امنیت و تمامیت ارضی کشورمان را بر نخواهیم تافت.