سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: مذاکرات تمام شده است اما کسی که در مذاکرات شرط های جدید وضع کرد ایران نبود، بلکه طرف مقابل بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای نگهبان در بیانیه‌ای سالروز یوم الله 9 دی را گرامیداشت. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم شجره طیبه جمهوری اسلامی ایران که امام راحل (ره) روزی آن را به صورت نهالی جوان غرس کرد، اکنون بیش از 4 دهه از عمر خود را با پشت سر گذاشتن انواع ددمنشی‌های بدخواهان و حوادث گوناگون من‌جمله فتنه سال 1388 پشت سر گذاشته و به درختی تناور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنیامین نتانیاهو، با کسب رأی اعتماد پارلمان اسرائیل، توانست بار دیگر نخست‌وزیر شده و کابینه خود را تشکیل دهد.

وب‌گاه 55 آنلاین

خبر خوش برای کارمندان کشور | حقوق این دسته از کارمندان سه برابر می‌شود

خبرگزاری مهر

شورای نگهبان در بیانیه‌ای به مناسبت 9 دی تاکید کرد: به پشتوانه خون پاک شهدای این سرزمین و شهدای گرانقدری همچون حاج قاسم سلیمانی پرچم این انقلاب بر زمین نخواهد افتاد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ملاقات چهره به چهره مردم تهران با وزرا و روسای نهادهای عمومی و مدیران ارشد دستگاههای اجرایی فردا (جمعه) از ساعت 11 الی 14 در مصلی حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد: هیات دولت با پذیرش استعفای دکتر علی صالح آبادی، دکتر محمدرضا فرزین را بعنوان رئیس کل جدید بانک مرکزی انتخاب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«بنیامین نتانیاهو» امروز (پنج‌شنبه) توانست با کسب رأی اعتماد از نمایندگان کنست، ششمین کابینه خود را از سال 2009 به این سو تشکیل دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، با رأی پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) به کابینه «بنیامین نتانیاهو»، وی رسما نخست وزیر این رژیم شد. بر اساس اعلام الجزیره، پارلمان رژیم صهیونیستی با 64 رأی موافق از 120 عضو کنست به سومین کابینه نتانیاهو رأی مثبت داد. به گزارش الجزیره، کابینه نتانیاهو سی و هفتمین کابینه اشغالگران صهیونیست به شمار می‌آید. اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس پیشتر...

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - سفیر سابق کشورمان در عراق در مراسم بزرگداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید طارمی گفت: اگر امروز جامعه و فرزندان ما در امنیت و سلامتی به سر می برند به خاطر خون هایی است که شهدای مدافع حرم در راه اسلام و تامین امنیت ایران دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در هشتمین مجمع عمومی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی اعضای شورای مرکزی این حزب با رای اعضا انتخاب شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان انرژی هسته‌ای گفت: ساخت نیروگاه اتمی و تبدیل شدن به قطب هسته‌ای از قابلیت‌های ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کانال تلگرامی دولت بهار، وابسته به محمود احمدی نژاد، مدعی شد، برخی کاربران در حال ترند کردن #رئیسی_استعفا هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد رژیم متبوعش برای خنثی کردن تلاش‌های تهران برای دستیابی به سلاح هسته ای" تلاش خواهد کرد.

وب‌گاه الف

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، مهمترین ماموریت کابینه خود را " جلوگیری از نابودی اسرائیل توسط ایران اعلام و مدعی شد رژیم متبوعش برای خنثی کردن تلاش‌های تهران برای دستیابی به سلاح هسته ای" تلاش خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رییس کانون عالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور گفت: متاسفانه امروز می‌بینی در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌هایی که باید برای جامعه کارگری و بازنشستگی گرفته شود بدون مشورت و نظرخواهی از این جامعه به عنوان قیم برای آن‌ها تصمیم می‌گیرند.