سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هشتمین مجمع عمومی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی اعضای شورای مرکزی این حزب با رای اعضا انتخاب شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در هشتمین مجمع عمومی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به نظر می‌رسد تیم رسانه‌ای دولت در بدترین زمان و به بدترین شکل ممکن یعنی در عصرشبکه‌های اجتماعی حتی با وجود فیلترینگ! به دفاع از عملکرد رئیس جمهور و دولت سیزدهم پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی کرملین اعلام کرد که رئیس‌جمهور روسیه روز جمعه از طریق ویدئو کنفرانس با همتای چینی خود گفت‌وگو خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: نیروی‌های انسانی مشغول در مراکز و آموزشگاه‌ها باید صاحب صلاحیت باشند.

وب‌گاه 55 آنلاین

کیفیت هوا در ایستگاه‌های شریف (منطقه 2)، شهرداری منطقه 2، پاسداران (منطقه 3)، شهرداری منطقه 4، تربیت‌مدرس (منطقه 6)، ستادبحران (منطقه 7)، شهرداری منطقه 10، شهرداری منطقه 11، میدان امام خمینی (منطقه 12)، پیروزی (منطقه 13)، مسعودیه (منطقه 15)، شادآباد (منطقه 18) و شهرری (منطقه 20) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم به فتنه‌گران فهماندند که پای ارزش‌های خود هستند و به دشمنان ایران اسلامی نشان دادند ایران متاعی نیست که بتوانند همچون گذشته آن را به یغما ببرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ابراهیم رییسی در مناظرات انتخاباتی ریاست‌جمهوری درباره برجام و دولت مقتدر گفت: ما به برجام به عنوان یک قرارادی که با 9 بند مقام معظم رهبری تایید کردند حتما به عنوان تعهدی که همه دولت‌ها باید پایبند باشند، پایبندیم. برای اجرای برجام نیاز به یک دولت مقتدر است. آقایان اقتدار خارجی امتداد اقتدار داخلی است./ خبرفوری

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: هم اینک از مجموع 16 میلیون و 182 هزار دانش آموز کشور 700 هزار دانش آموز به عنوان تبعه خارجی در مدارس تحصیل می کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سردار سلیمانی گفت: حفظ و گسترش روحیه جهادی و بصیرت در فتنه‌های سیاسی اخیر خود را نشان داد و بازهم مردم گره‌گشای راه بودند.

خبرگزاری تسنیم

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یوم الله 9 دی، بار دیگر بر صیانت مستمر از ارزش‌های انقلاب شکوهمند اسلامی تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز (روز جمعه) با انجام 4 دیدار وارد هفته چهاردهم می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت مراسم نکوداشت آیت‌الله سیدعلی شفیعی از این عضو مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نتانیاهو، در سخنانی مدعی شد که ایران به دنبال ساخت بمب هسته‌ای است و اولویت کابینه او مقابله با این موضوع خواهد بود.