سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب تصریح کرد: اینک در شرایطی مهیای برگزاری یوم‌الله 9 دی می‌شویم که توطئه و جنگ ترکیبی دیگری با محوریت آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی با همکاری مرتجعین منطقه و عناصر خود فروخته و بعضاً ناآگاه داخلی با شکستی مفتحضانه مواجه گردیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مخالف نتانیاهو با قطع سخنرانی وی نسبت به کابینه پیشنهادی انتقاد کردند. گزارش ها حاکیست که شماری از نمایندگان کنست علیه نتانیاهو شعار داده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مردم با بصیرت تهران چون دیگر شهرها امروز پنجشنبه در بزرگداشت سیزدهمین سالگرد نهم دی، با محکومیت هرگونه اقدامات آشوبگرانه با خلق حماسه‌ای دیگر تاکید کردند: ما تا آخر ایستاده‌ایم و صفوف‌مان در مقابل دشمنان همیشه مستحکم خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید محمد خاتمی یک پیام تسلیت صادرکرد.

خبرگزاری تسنیم

سرلشکر محمدعلی جعفری با حضور در برنامه تلویزیونی "ملک سلیمان" ماجرای پذیرش مسئولیت فرماندهی سپاه قدس از سوی شهید سلیمانی را بیان کرد.

وب‌گاه عصر ایران

کیفیت هوا در ایستگاه‌های شریف (منطقه 2)، شهرداری منطقه 2، پاسداران (منطقه 3)، شهرداری منطقه 4، تربیت‌مدرس (منطقه 6)، ستادبحران (منطقه 7)، شهرداری منطقه 10، شهرداری منطقه 11، میدان امام خمینی (منطقه 12)، پیروزی (منطقه 13)، مسعودیه (منطقه 15)، شادآباد (منطقه 18) و شهرری (منطقه 20) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران، انتقادات شدید مراجع تقلید از ناکارآمدی دولت سیزدهم در دیدار با قالیباف را سانسور کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن «نهم دی» و سالروز شهادت سردار سلیمانی، به دشمنان هشدار داد به هرگونه خطای احتمالی آنان در هر مکان و زمان با قاطعیت پاسخ و مبدا آن را مورد حمله خود قرار خواهد داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان کل کشور گفت: اغلب متهمان حوادث اخیر در کشور تکلیفشان در دادسرا مشخص و منتهی به قرار (بازداشت، وثیقه، کفالت و...) شده است.

خبرگزاری تسنیم

«حاج‌آقا روح‌الله» نامی است که ایشان در دوره میان‌سالی به آن مشهور بودند و همین نام برای این جلد از مجموعه حیات روح خدا انتخاب شد. در این جلد نُه سرفصل مهم از زندگی امام خمینی بر اساس نظم زمانی و موضوعی تنظیم شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین 128 و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است. همچنین 21 ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند که از این تعداد شرایط 8 ایستگاه به رنگ قرمز درآمده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس خبرگان رهبری پیامی به مناسبت مراسم نکوداشت آیت‌الله سیدعلی شفیعی صادر کرد.