سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

کنشگر، فعال سیاسی و رسانه گفت: بزرگ ترین خیانت برخی از احزاب و سیاسیون داخلی، این بود که نظام اسلامی را به تقلب و خیانت در رأی مردم متهم کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار طلایی‌نیک گفت: دشمن از خلاء‌های موجود نهایت استفاده را برد و با راه‌اندازی یک جنگ ترکیبی تمام داشته‌های خود را به میدان آورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دومین سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی با حضور جمعی از علما و شخصیت‌های حوزوی از جمله آیت‌الله حسین نوری همدانی در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار تهران از تصمیم مدیریت شهری برای پشتیبانی و همکاری در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر معرفی خیرین به دانش آموزان گفت: دانش اموزان باید خیرین را بشناسند و عمل خداپسندانه آنها را الگوی خود قرار دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد اسلامی گفت: قیمت دلار و پایین آوردن ارزش پول ملی از ماموریت‌های آمریکا است.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اراکی گفت: شهید سلیمانی مصداق عینی و عملی جان فدا بود چرا که با ایمان قلبی اش معتقد بود در وادی اطاعت و تسلیم به خدا باشد و در راه دین و یاری دین خدا با جان و مالش جهاد کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آخرین شب از مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه (س) با حضور رهبر انقلاب برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آخرین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر امور خارجه ترکیه: در مورد اجلاس سران سه کشور ترکیه، روسیه و سوریه، هنوز تاریخ مشخصی وجود ندارد، اما ژانویه برای برگزاری این دیدار خیلی زود است. بنابراین نمی‌توان گفت که این اجلاس در ژانویه 2023 برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

علی فاضل، رئیس دفتر ابومهدی المهندس، امشب مهمان برنامه "یک و بیست" تلویزیون است. او خاطرات نابی از تشییع و خاکسپاری شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه ایران همیشه به دنبال پیشرفت‌های علمی و فن‌آورانه هسته‌ای در حوزه های پزشکی کشاورزی و غیره است، گفت: دشمنان اعلام می‌کنند ایران به دنبال بمب هسته است و با همین دروغ بزرگ می‌خواهد کشور را در مسیر پیشرفت صلح آمیز متوقف کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، متن بیانیه: بسم الله الرحمن الرحیم «یَاأَیُهَا الَذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوااللهَ وَأَطِیعُوا الرَسُولَ وَأُولِی الأَمرِ مِنکُم...»(سوره مبارکه نساء:59) نهم دی ماه یکی از روزهای پر افتخار و درخشان در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران است. روزی که مردم بصیر، فهیم و موقعیت شناس کشور با حضور تاریخ ساز خود در صحنه بار دیگر دشمنان قسم خورده نظام...

خبرگزاری مهر

آخرین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مردم در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.