سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

وزیر اطلاعات گفت: در شرایطی مهیای برگزاری یوم‌الله 9 دی می‌شویم که توطئه و جنگ ترکیبی دیگری با محوریت آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی با شکستی مفتضحانه مواجه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: هم اینک از مجموع 16 میلیون و 182 هزار دانش آموز کشور 700 هزار دانش آموز به عنوان تبعه خارجی در مدارس تحصیل می کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین 128 و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مردم ما در تهران و سراسر کشور، حتی در روستاها به میدان آمدند و نشان دادند که همه آحاد ملت پای آرمان‌های شهدا، امام راحل و انقلاب ایستاده‌اند و بار دیگر انقلاب را بیمه کردند.

خبرگزاری دانا

کارشناسان میزگرد تخصصی بصیرت افزایی و حماسه 9 دی به راهبرد‌های جلوگیری از فتنه پرداختند و به ضرورت بصیرت افزایی تأکید کردند.

خبرگزاری دانا

علی منصوری گفت: دشمن در فتنه سال 88 از غفلت و دنیاطلبی خواص بهره جست و توانست با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی قشون‌کشی خیابانی به راه اندازد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام سخنگوی کرملین، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه و شی جینپینگ، رئیس‌جمهوری چین از طریق ویدئو کنفرانس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

خبرگزاری دانا

همزمان با ایام شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و سالروز گرامیداشت نهم دی ماه، مردم و مسئولین استان چهارمحال و بختیاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد گرد هم آمدند و با ارزش های انقلاب اسلامی پیمان دوباره بستند.

خبرگزاری دانا

سید حسن سیدی گفت: امنیت جامعه ما در آگاهی دادن به مردم است، نظام تبلیغی ما به شدت ضعیف و فاقد ممارست کافی در انتقال حقایق است لذا نظام فرهنگی کشور باید اصلاح شود.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام احمدپور گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی در اتفاقات اخیر با همراهی نکردن با اغتشاشگران بار دیگر اثبات کردند که همچنان از اسلام نظام و انقلاب‌شان در برابر توطئه‌ها دفاع کرده و دفاع خواهند کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان در مطلبی به سخنان اخیر حسن روحانی رئیس‌جمهوری پیشین در باره موضوعات اقتصادی و واکسن کرونا واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانا

نهم دی روزی است که مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی به 8 ماه فتنه‌گری و اغتشاش فتنه‌گران پایان داده و مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی زدند.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ محمد فخرا؛ حمید رسایی فعال سیاسی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفت: سه دبیر شورای عالی کشور هنوز منصوب حسن روحانی هستند. چطور می‌شود اینها هشت سال مطیع یک جریان بودند و حالا با چرخش صد و هشتاد درجه‌ی مسیر دولت همچنان مطیع هستند. معلوم می‌شود این افراد مطابق قدرت می‌چرخند. این افراد هرگز نمی‌توانند وظیفه اصلی خود را انجام دهند. اگر اینها همچنان در مسیر دولت...

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم به فتنه‌گران فهماندند که پای ارزش‌های خود هستند و به دشمنان ایران اسلامی خاطر نشان کردند که ایران متاعی نیست که بتوانند همچون گذشته آن را به یغما برند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین 128 و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.