دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس راهور تهران بزرگ درباره اجرای «طرح جناغی‌ها» به منظور نظم‌بخشی به بزرگراه‌ها در پایتخت توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمیدرضا ترقی گفت: کشور قانون دارد و آنچه قانون حکم می‌کند، باید در دستور قضایی قرار بگیرد اما عده‌ای سراغ روحانیون و بعضاً مراجع می‌روند تا نظری غیر از قانون بگیرند. این کار به عقل درست در نمی‌آید. مثلاً آقای مکارم شیرازی هیچ مسئولیت قانونی در کشور ندارد و به همین دلیل نباید نظر ایشان را راجع به قانون پرسید.

خبرگزاری دانا

پویش سراسری اهدای خون جامعه ورزش برگزار می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند محقق آلمانی که دستگاه‌های بیومتریکی را از eBay خریداری کرده بودند، داده‌های حساسی از ارتش آمریکا را در کارت‌های حافظه آنها پیدا کردند. این داده‌ها شامل اثر انگشت، اسکن عنبیه چشم، عکس، نام و توضحات افراد، عمدتا از عراق و افغانستان می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران با ارائه گزارشی از دما و بارش تهران طی آذر ماه، گفت: طی سه ماه آینده دمای هوا یک درجه بیش از حد نرمال و متوسط بارش‌ها نیز در بهترین شرایط در حد نرمال پیش‌بینی می‌شود. با توجه به فرایند خشکسالی از سال گذشته، بارش‌های چند روز گذشته نیز برای جبران کم‌بارشی‌ها کمکی نکرده و خشکسالی همچنان ادامه و لزوم مصرف بهینه و صرفه‌جویی در آب وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری کیودو نیوز، براساس پیشنهاد کارشناسان روابط بین الملل یک راه موثر برای انجام تحریم‌های بیشتر بر مسکو و فشار برای آغاز مذاکرات آتش بس در جنگ طولانی شده اوکراین این است که رهبران 7 کشور صنعتی جهان که قرار است برای اجلاس سالانه این گروه در ماه مه 2023 در هیروشیما گردهم آیند جبهه‌ای از کشور‌هایی که تاکنون در برابر تحریم کردن روسیه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات بخشنامه وزارت بهداشت به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و آمادگی در مقابله با افزایش احتمالی موارد کووید‌19 در بیمارستان‌ها اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رشد 18درصدی نرخ دلار در یک‌ماه اخیر نه فقط بازار کالاهای سرمایه‌ای مثل طلا و خودرو، بلکه بازار کالاهای خوراکی را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حال پراید 111 که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، وارد بازه جدید قیمتی شد. این خودرو در قیمت 258 میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید 131 نیز امروز به نرخ 246 میلیون تومان عرضه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش درباره تامین امنیت حوزه‌های امتحانات نهایی و جلوگیری از ورود موبایل و ابزار جاسوسی توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ادعاهای اسرائیلی ها درباره برجام و واکنش ها به بازگردان خانواده علی دایی از هواپیما از جمله خبرهای مهم 24 ساعت اخیر بود که اقتصادنیوز در این گزارش آنان را مرور کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اظهارات اغراق‌آمیز که اغلب بین ایران و چین رد و بدل می‌شود و تاکید بر «روابط دوستانه» آن‌ها، به نظر می‌رسد روابط تهران و پکن بیشتر شبیه یک ازدواج مصلحتی شناخته می شود تا یک مشارکت استراتژیک.