دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال 97 گزارش نزاع مرگباری مقابل یکی از مغازه‌های فروش لوازم دست دوم در میدان امام حسین (ع) به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارشناسان ادعا کرده اند که حکومت ولادیمیر پوتین در سال آینده با فروپاشی کامل روبرو خواهد شد، مخالفت های حلقه درونی او در کرملین شدت گرفته است.

خبرگزاری دانا

اجرای مکتب حاج قاسم سلیمانی در محوریت مقاومت و گام دوم انقلاب جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاخص کل بورس مقاومت تاریخی یک‌ساله را به سمت بالا شکست.

خبرگزاری دانا

سردار رودکی معتقد است مدیران با روحیه جهادی، ایثار گری و شجاعت که از ابعاد شخصیتی حاج قاسم بود ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

خبرگزاری دانا

بازماندگان گفت: امسال با وجود حرکات مذبوحانه اغتشاشگران عزم دلسوزان نظام و مردم شریف ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی 9 دی که در واقع تو دهنی به معاندین است، بیشتر شده و ان‌شاءالله قطعا شکوه مراسم راهپیمایی امسال بیشتر از سال‌های قبل خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقایسه حداقل دستمزد در ایران و کشورهای عربی فاجعه تفاوت دریافتی و سطح اولیه رفاه را نشان می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته متخصصان، استفاده از زنگ ساعت در مقایسه با بیدار شدن به طور طبیعی، باعث می‌شود فرد بیشتر احساس خمودگی و خستگی کند چرا که این کار، چرخه طبیعی خواب را مختل می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: عرضه خودرو در بورس کالا افزایش می‌یابد.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به قم با حضور در محل احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور از مراحل ساخت و پیشرفت این بیمارستان بازدید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری از بازنشستگان قبل از سال 1354 هنوز هم وظیفه بگیرانی داریم که بیش از 50 سال است که حقوق از صندوق بازنشستگی دریافت می‌کنند، گفت: امیدواریم این قوانین حمایتی اصلاح شوند تا صندوق‌ها بتوانند از بحران‌هایی که دارند عبور کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فعال سیاسی اصولگرا گفت: تا زمانی که فضا آرام نشود، طبیعتاً امکان گفتگو نخواهیم داشت. تشخیص اغتشاشگر الان هم برای مردم و م برای دستگاه قضایی و نهاد‌های اطلاعاتی ساده است. اما عده‌ای هم فهم و بصیرت لازم را ندارند، نمی‌دانند چه کسی اغتشاشگر است و چه کسی معترض.

وب‌گاه عصر ایران

ایریت لیلیان از سال 2021 (سال گذشته) به عنوان کاردار در ترکیه حضور داشت.

خبرگزاری دانا

منتشلو گفت: حاج قاسم با شهادتش نشان داد راهی که او و یارانش در سراسر جهان از سال ها پیش آغاز کرده اند ادامه خواهد داشت چرا که حاج قاسم بی تردید نماد یک شخصیت فوق العاده تاثیرگذار در جهانی شدن تفکر اسلامی و انقلاب اسلامی است.