دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به نوشته روزنامه رای الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر مکلف به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تساحی هنگبی از حزب لیکود را به عنوان مشاور امنیت داخلی این رژیم تعیین کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام قانون، شاغلین مراکز دولتی، وکلا و تجار، مجاز به ثبت‌نام در آزمون سردفتری نیستند؛ اما تعدادی از این شاغلین در آزمون 25 آذر شرکت کرده‌اند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بخشی از خاطرات خود درباره مرام شیعه عنوان کرد: مرام شیعه این است که کسی را که دعوت می‌کنی و مهمان تو است، حتی اگر قاتل پدرت هم باشد، حق نداری او را آزار بدهی.

خبرگزاری مهر

با این که عنوان شده ورزشگاه «پیر» آزادی تهران بعد از 50 سال مجوز حرفه‌ای‌سازی را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده اما شواهد نشان می دهد این ورزشگاه پیر و قدیمی در «خطر» است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در آیین رونمایی پوستر چهارمین جشنواره تئاتر سردار آسمانی با اشاره به فضای فعلی کشور قاطبه هنرمندان را با اصالت و ریشه‌دار عنوان کرد و گفت علی‌رغم اینکه در شرایط فعلی کاممان تلخ شده است اما به ضرس قاطع می‌گویم اغلب و اکثر هنرمندان ما بااخلاق، ریشه‌دار و با اصالت هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روز‌های گذشته خبری مبنی بر خرید تلفن همراه هوشمند برای 13 عضو شورای اسلامی شهر شیراز منتشر شد. تلفن‌هایی از دو برند سامسونگ و آیفون که بالاترین مدل آن‌ها خریداری شده بود و این هدایا به عنوان ابزار کار به اعضای شورا تحویل داده شده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت امور خارجه انگلیس در پی بازداشت عوامل مرتبط با این کشور و افراد دو تابعیتی در ایران به دلیل نقش داشتن در ناآرامی‌ها، با مطرح کردن ادعاهایی خواستار اعمال تحریم‌های حقوق بشری علیه ایران شد.

وب‌گاه گسترش

حمیدرضا ترقی گفت: کشور قانون دارد و آنچه قانون حکم می‌کند، باید در دستور قضایی قرار بگیرد اما عده‌ای سراغ روحانیون و بعضاً مراجع می‌روند تا نظری غیر از قانون بگیرند. این کار به عقل درست در نمی‌آید. مثلاً آقای مکارم شیرازی هیچ مسئولیت قانونی در کشور ندارد و به همین دلیل نباید نظر ایشان را راجع به قانون پرسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با پیشنهادی از باشگاه‌های آمریکا مواجه شده است.

وب‌گاه عصر ایران

صاحب یک داروخانه شبانه‌روزی در شمال تهران از نایاب شدن فنیتویین 60 و فنیتویین کامپاند خبر می‌دهد و می‌گوید در ماه‌های آینده بحران کمبود دارو‌های اعصاب و روان بدتر خواهد شد. این صاحب داروخانه، دوستانی در صنعت دارو دارد و می‌گوید تولید‌کنندگان دارو اطمینان داده‌اند که امکان تولید تمام دارو‌ها در کشور وجود دارد، اما وقتی مسوولان سازمان غذا و دارو فکر می‌کنند با قیمت‌های دستوری همزمان با...

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس شیبانی از رجال علمی، سیاسی، مبارز معاصر در سال 1310 متولد شد. مبارزات خود را با آغاز نهضت ملی‌شدن صنعت نفت آغاز و به جبهه ملی پیوست.

خبرگزاری تسنیم

‌رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران از پرداخت 2 7 هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در قالب وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات با نرخ‌های ترجیحی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اطلاعیه منتشرشده روی سامانه کدال تعلیق، شرکت‌های استانی سهام عدالت تمدید شد. در این اطلاعیه علت تعلیق نماد‌های استانی سهام عدالت اعلام شد.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس مجلس شورای اسلامی با آیت الله سبحانی از مراجع تقلید در دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه فرهنگیان 1000 نفر عضو هیئت علمی جذب می‌کند که از این تعداد 700 نفر دکتر معلم و 300 نفر مامور آموزشی هستند.