دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

مردم شهیدپرور استان مازندران در شهرستان ساری با حضور گسترده خود، پیکر مطهر 14 آلاله گمنام دوران دفاع مقدس را در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با سومین سالگرد سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج «قاسم سلیمانی» بدرقه و تشییع کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات دولت سیزدهم شب گذشته همواره با دختر کوچکش در مراسم عزاداری حضرت زهرا (ره) در حسینیه امام (ره) حاضر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین امیرعبداللهیان گفت: در سفر به عمان حامل پیام آیت‌الله رئیسی برای سلطان عمان هستم.

وب‌گاه عصر ایران

به نظرمی‌رسد یکی از دوراندیشی‌های امام در وحدت حوزه و دانشگاه همین باشد که ابعاد اجتماعی و جامعه‌شناسی فقه مورد نقد و ریزبینی و انطباق قرار گیرد و از قضا دیدم که مرحوم آیت‌الله مصباح به حوزه جامعه‌شناسی در تحصیل شاگردان توجه داشتند.

وب‌گاه 55 آنلاین

خبر خوش دولت درباره افزایش 40 درصدی حقوق ها را در ادامه خبر بخوانید

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، روز چهارشنبه برای دیدار با شماری از مراجع معظم تقلید و علما به شهر مقدس قم سفر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی‌ها را باید گفت تا به این سواد، مهارت نیافته‌اید، کمتر صحبت کنید. صحبت بدون سواد رسانه مثل نوشتنِ بی‌سواد است که قلم و کاغذ را به فنا می‌دهد، خود را خسته می‌کند و سوژه خنده دیگران می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

آیا شرم‌آور نیست که بانیان این خسارت‌ها اکنون به جای سرافکندگی، خسارت کج‌فهمی‌ها و بی‌کفایتی‌های خود را از نظام و دولت جدید و نیروهای انقلابی‌طلب می‌کنند؟! اجرای 37 دیکته از مجموع 41 دیکته FATF و چند برابر شدن تحریم‌ها با این وجود، چه ربطی (جز تضاد) به شعارهای انقلاب دارد؟!

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان نظامی استان هرمزگان درباره پرونده قضایی برای درگذشت یک دختر در تعقیب و گریز پلیس در شهرستان بستک توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری دانا

قاسمی گفت: نبرد سایبری دشمن در کشور جدی است و فقط با مکتب حاج قاسم، همان مکتبی که داعش را نابود کرد، می‌توانیم به استقلال در فضای مجازی برسیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، روز چهارشنبه برای دیدار با شماری از مراجع معظم تقلید و علما به شهر مقدس قم سفر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رابرت مالی (راب مالی) مذاکره کننده ارشد هسته ای آمریکا سه شنبه شب مدعی شد: دهها ایرانی به دلیل شرکت در اعتراضات در خطر اعدام قرار دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عبدالله گنجی در روزنامه جوان نوشت: روزی که جناب سپنتا نیکنام با نظر تفسیری شورای محترم نگهبان از ورود اولیه به شورای اسلامی شهر یزد باز ماند، در جلسه‌ای که مدیران رسانه‌های جبهه انقلاب حضور داشتند، بحث شد که موضع ما چیست؟ و، چون این فرد دوره قبل در شورای مذکور حضور داشت، مسئله درستی یا اشتباه تفسیری نبود، بلکه مسئله ما اقناع اجتماعی بود که باید صورت می‌گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس ستاد هماهنگی شهدای گمنام شهرداری تهران از تشییع شهدای گمنام در چهار منطقه تهران و خاکسپاری تعدادی از شهدا خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علایم ابتلا به کرونای جدید اعلام شد. زیرسویه جدید امیکرون در کشورهای اروپایی و شرق آسیا شیوع پیدا کرده است.