دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

همانطور که می‌دانید بانوان خانه‌دار در گذر زمان به انواع و اقسام بیماری‌ها و حوادث دچار می‌شوند. پس داشتن بیمه تامین اجتماعی زنان خانه‌دار برای آن‌ها اهمیت ویژ‌ه‌ای دارد.

خبرگزاری دانا

خردمند گفت: اگر دشمن یک رسانه ما تحریم کند قطعا این رسالت را سایر رسانه‌های ما به دوش خواهند کشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه شریف در مورد اینکه چقدر احتمال تجدیدنظر در احکام بدوی صادر شده برای دانشجویان وجود دارد؟ توضیح داد: اگر کسی خطایی کرده قاعدتا باید پاسخگو باشد و از طرفی اگر در موردی، اشتباه احتمالی رخ داده یا به هر دلیلی مستندات در مورد دانشجو کفایت نکند، حتما تجدیدنظر صورت می‌گیرد و اصلا تجدیدنظر برای همین کار است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آستانه سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و به دنبال استقبال از نهمین دوره پویش کتابخوانی «کتاب قهرمان»، کتاب «حاج قاسمی که من می‌شناسم» از انتشارات خط مقدم به چاپ صدم رسید. سال 61 در حمیدیه اهواز، شروع دوستی رقم خورد. قاسم سلیمانی، فرمانده تیپ ثارالله، سخنران بود و علی شیرازی، روحانی گردان شهید باهنر، شنونده. همانجا عشق حاج‌قاسم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در حاشیه تشییع 200 تن از پیکر شهدای گمنام غلامعلی حداد عادل که در این مراسم حضور داشت گفتگوی کوتاهی با خبرنگار خبرگزاری دانشجو داشت. وی در این گفت و گو و در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه چه نظری در مورد این استقبال با شکوه مردم دارید؟ پاسخ داد: هدف مردم از حضور باشکوه در مراسم تشییع شهدای گمنام پیام دادن به کسانی است که طی این چندماه خیالات دیگری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به فرایند خشکسالی از سال گذشته در تهران، بارش‌های چند روز گذشته نیز برای جبران کم‌بارشی‌ها کمکی نکرده و خشکسالی همچنان ادامه و لزوم مصرف بهینه و صرفه‌جویی در آب وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یوسف نوری وزیرآموزش و پرورش و استاندار مازندران از پروژه‌های نیمه‌تمام بابلسر بازدید کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به مدیران باشگاه پرسپولیس یادآوری کرده است که جانشین یورگن لوکادیا باید یک مهاجم درجه یک خارجی باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی‌محمد نائینی رئیس ستاد یوم الله نهم دی امروز چهارشنبه (7 دی) در نشستی خبری تشریح برنامه‌های مراسم‌های بزرگداشت یوم‌الله 9 دی، گفت: سلام بر ارواح طیبه شهیدان والامقام انقلاب اسلامی، شهیدان دفاع مقدس، جبهه مقاومت و امنیت و شهیدان اخیر در جنگ ترکیبی و 400 شهید گمنام که دیروز تشییع شدند. سلام و درود ویژه خداوند بر سید شهیدان جبهه مقاومت سردار سپهبد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: 49 درصد طلاق‌های ثبت شده در این استان عمر زندگی زوجین پنج سال و کمتر از آن بوده که زنگ خطر جدی است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از اجرای چهارمین پویش سراسری اهدای خون توسط این فدراسیون همزمان با 13 دی ماه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات راه‌اندازی سامانه پیگیری اجرای قانون اساسی توسط دولت اعلام شد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان ساتبا از احداث 3000 مگاوات نیروگاه بادی در صورت صدور مجوز از سوی شورای عالی اقتصاد خبر داد و گفت: نصب 15 هزار پنل خورشیدی در 12 استان کشور به توافق رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور روسیه در روز سه‌شنبه طی حکمی صادرات نفت و محصولات نفتی به کشورهای حامی سقف قیمت تعیین شده توسط گروه هفت را ممنوع کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازگشت مهاجم سرخ‌پوشان در بازی هفته پانزدهم پرسپولیس با نساجی مازندران قطعی است؛ به‌شرطی‌که او به‌یکباره دچار مصدومیت جدیدی نشود.