سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

با این که عنوان شده ورزشگاه «پیر» آزادی تهران بعد از 50 سال مجوز حرفه‌ای‌سازی را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده اما شواهد نشان می دهد این ورزشگاه پیر و قدیمی در «خطر» است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بندر مسافری شهید ذاکری قشم تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در معاملات امروز بازار توافقی ارز، شاخص ارزی در کانال سی و هفت هزار تومان در نوسان است.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به شهر مقدس قم، حرم حضرت معصومه (س) را زیارت کرد.

وب‌گاه فرارو

همسر و دختر علی دایی که در حال سفر به دبی بودند، در کیش متوقف و به تهران بازگردانده شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان جلسه سرنوشت ساز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد سرمربی تیم ملی مشخص شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این میان سیگنال های افزایشی نرخ حواله درهم و کانال شکنی قیمت دلار در بازارهای مجاور ایران باعث شده نرخ دلار در تهران فضایی شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین وداع با پیکر‌های مطهر 200 شهید گمنام تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس، همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) با حضور مسئولان لشکری و کشوری و مردم تهران در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد. در این مراسم سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار...

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد برگزاری بزرگداشت نهم دی گفت: ریشه و خاستگاه جنگ ترکیبی امروز در فتنه 1388 است. آن فتنه و کاری که جریان فتنه انجام داد دشمن را برای فروپاشی از درون به طمع انداخت.

خبرگزاری دانا

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت یوم الله 9 دی آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والاگهر ایران عزیز اسلامی، از آحاد مردم فاطمی و بصیر درسراسر کشور دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و معنوی خود در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی شرکت نمایند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نامه ای که شهریورماه سالجاری از سوی نهادهای نظارتی به مدیر مجموعه ورزشی آزادی ارسال شده، ضمن اشاره به بررسی‌های صورت‌گرفته به ویژه در طبقه دوم این ورزشگاه، تاکید شده است که برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه‌ای، از ورود تماشاگران به این طبقه ممانعت به عمل آید و حتی طبقه دوم ورزشگاه «پلمپ» شود.

خبرگزاری مهر

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از آحاد مردم درسراسر کشور دعوت کرد با حضور پرشور و معنوی خود در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی شرکت نمایند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ابراهیم رئیسی که کمی بعد از انتخابات 1396 و رسیدن دلار به 5 هزار تومان، به کنایه دولت حسن روحانی را مورد نوازش قرار داده بود؛ هم اکنون با چالش سنگینی دست و پنجه نرم می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از جانب جمهوری اسلامی ایران احیای برجام دست‌یافتنی است، اما نتیجه آن به واقع‌بینی طرف مقابل بازمی‌گردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از ازدواج، فردی ناشناس در فضای مجازی تهدید می‌کرد که باید به این رابطه پایان دهیم و اگر این کار را نکنیم تصاویر خصوصی ما را منتشر میکند، اهمیتی ندادیم تا اینکه متوجه شدیم تعدادی صفحه جعلی با نام و شماره تلفن هر دونفرمان در شبکه اجتماعی ایجاد شده است.