دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

سود سهام عدالت بر اساس اطلاعات سامانه سجام برای سهامداران واریز می‌شود و دریافت هرگونه اطلاعات از افراد جهت واریز سود، یکی از شیوه‌های کلاهبرداری است. شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد درج شماره شبای نادرست و حساب بانکی مشترک از جمله دلایل عدم واریز سود سهام عدالت برای افراد است. به گزارش عرشه آنلاین؛ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: افراد به چند دلیل سود سهام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای رضایی گرچه عنوانش معاون اقتصادی دولت است اما واقعیت این است که در تیم اقتصادی دولت به کار گرفته نشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسر وریا غفوری با یک استوری اینستاگرامی از یحیی گل محمدی حمایت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه در بدو ورود به مسقط گفت که در این سفر حامل پیام ابراهیم رئیسی برای سلطان عمان است و گفت: در گفت‌وگو با سلطان هم این پیام را تسلیم کرده و هم درباره برخی از موضوعات مورد تأکید روسای دو کشور رایزنی خواهیم داشت.

وب‌گاه عصر ایران

در فروع اسلام اجبار حکومتی نداریم، کما اینکه کسی را برای خواندن نماز اجبار نمی‌کنند.

وب‌گاه فرارو

صاحب یک داروخانه شبانه‌روزی در شمال تهران از نایاب شدن فنیتویین 60 و فنیتویین کامپاند خبر می‌دهد و می‌گوید در ماه‌های آینده بحران کمبود دارو‌های اعصاب و روان بدتر خواهد شد. این صاحب داروخانه، دوستانی در صنعت دارو دارد و می‌گوید تولید‌کنندگان دارو اطمینان داده‌اند که امکان تولید تمام دارو‌ها در کشور وجود دارد، اما وقتی مسوولان سازمان غذا و دارو فکر می‌کنند با قیمت‌های دستوری همزمان با...

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالله گنجی در روزنامه جوان نوشت: روزی که جناب سپنتا نیکنام با نظر تفسیری شورای محترم نگهبان از ورود اولیه به شورای اسلامی شهر یزد باز ماند، در جلسه‌ای که مدیران رسانه‌های جبهه انقلاب حضور داشتند، بحث شد که موضع ما چیست؟ و، چون این فرد دوره قبل در شورای مذکور حضور داشت، مسئله درستی یا اشتباه تفسیری نبود، بلکه مسئله ما اقناع اجتماعی بود که باید صورت می‌گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حکم «سپیده رشنو» دختری که ماجرای حجاب اش در اتوبوس و تذکر یک حانم چادی به او و درگیری بین این دو جنجالی شده بود صادر شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

با رسیدن سود خرید دلار سهمیه‌ای به 10 میلیون تومان، رکورد حجم معاملات ارز توافقی شکسته شد.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - معاون حوزه صنایع دستی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان گفت: بنا داریم از سال آینده با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) روند اعطای وام به فعالان صنایع دستی روستایی کاشان تسهیل شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گاهی اوقات تغییرات کوچکی در بدن ایجاد می‌شود که باید آنها را جدی بگیرید زیرا ممکن است نشانه وجود بیماری خطرناکی در بدن باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عبدالله گنجی که سال پیش از روزنامه جوان به روزنامه شهرداری تهران منتقل شده بود پس از اختلافاتی در این روزنامه به محل کار سابق خود بازگشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وضعیت اقتصادی این روزهای کشور خوب نیست و می‌گویند که دولت می‌خواهد به ترمیم تیم اقتصادی بپردازد. در این بین یک پرسش مهم به وجود می‌آید که عملکرد دولت و تیم اقتصادی‌اش تا چه باعث به‌وجود آمدن شرایط کنونی اقتصادی شده است و چه قدر از شرایط کنونی ناظر به عوامل بیرونی مانند تحریم‌ها بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده حوزه بسیج امام سجاد (ع) رباط کریم گفت: 900 لیتر انواع مشروبات الکلی از یک کارگاه غیرمجاز در پوشش فروش عرقیجات گیاهی در رباط کریم کشف شد.