دوشنبه 23 مهر 1403

لیگ برتر والیبال؛/ پایان خوش دور رفت برای یاران اسماعیل نژاد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لیگ برتر والیبال؛/ پایان خوش دور رفت برای یاران اسماعیل نژاد

تیم پاس گرگان در آخرین مسابقه دور رفت لیگ برتر والیبال مردان موفق به شکست سایپا تهران شد تا هشتمین برد خود را جشن بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته سیزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه چهارم دی‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای گرگان، یزد، رفسنجان، آمل، اصفهان، ارومیه و تهران پیگیری شد.

در آخرین دیدار این هفته و دور رفت لیگ برتر مردان تیم‌های پاس گرگان و سایپا تهران در سالن سالن امام خمینی (ره) با حضور 100 تماشاگر به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان عیسی سنگدوینی در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 23 و 25 بر 19 نارنجی‌پوشان سایپا را شکست دادند و به هشتمین برد خود دست یافتند تا 22 امتیازی شوند.

جدال دو تیم پاس گرگان و سایپا تهران که دربی سرمربیان استان گلستان محسوب می‌شد، در مدت 84 دقیقه برگزار شد و سایپا با پذیرش این شکست، با سه برد و 12 امتیاز به کار خود در دور رفت پایان داد.

این مسابقه ششمین بازی است که جزیده به عنوان سرمربی در کنار تیم سایپا بود و این مربی گنبدی والیبال دو برد (هورسان و گیتی‌پسند) و چهار شکست (ایفاسرام، شهرداری گنبد، مس رفسنجان و پاس گرگان) در کارنامه خود با این تیم ثبت کرد تا آماده دور برگشت مسابقات شود.

دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان سال 1401 از روز یکشنبه یازدهم دی‌ماه آغاز می‌شود و تیم‌های شرکت کننده همانند دور رفت در بازی‌های خانگی به مصاف حریفان می‌روند.