دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

در این خصوص تاکنون کار‌های زیادی انجام شده که یکی از آن‌ها لایحه داده و حریم خصوصی است که اکنون در حال طی مراحل نهایی برای ارسال به مجلس است. تدوین این لایحه یعنی ما از داده‌های شخصی مردم در پلتفرم داخلی حفاظت می‌کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

این یعنی با وجود اعمال محدودیت های شدید، حداکثر صرفا ده درصد تبادل اطلاعات کاربران ایرانی به سوی پلتفرم های داخلی سرازیر شده است.

خبرگزاری مهر

دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی، در این مراسم پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیات و فناوری که به صورت وبینار در این نشست حضور داشت با اشاره به هفته پژوهش و بیست و سومین نمایشگاه هفته پژوهش گفت: رهبر معظم انقلاب بار‌ها تاکید کردند که باید برای گسترش زبان فارسی در سطح بین المللی و جهان به عنوان یک زبان علمی کوشا باشیم و قطعاً یکی...

وب‌گاه خبر آنلاین

آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت: اگر آمار [کاهش 700 میلیارد تومانی درآمد همراه اول در زمان قطعی و اختلال اینترنت] صحت داشته باشد، می‌توان محاسبه کرد که پهنای باند بین الملل ایران حداقل به میزان 4000 گیگابیت کاهش داده شده است.

وب‌گاه عصر ایران

به گفته رئیس جامعه هتلداران یزد شرایط شکل گرفته باعث شده هتلداران نتوانند سختگیری‌های گذشته را درباره تور‌ها داشته باشند. او می‌افزاید: متاسفانه ما برای اینکه بتوانیم مشتریان خود را نگه داریم ناچاریم شرایط را برای آن‌ها سهل بگیریم و رفتاری که در گذشته با آن‌ها داشتیم را تغییر دهیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آذری‌جهرمی نوشت: حداکثر 10 درصد تبادل اطلاعات کاربران ایرانی به سوی پلتفرمهای داخلی سرازیر شده.

خبرگزاری مهر

جعفری که بی‌پروا کتاب «سربلند» را بدون روتوش درمورد شهید محسن حججی می‌نویسد، این بار هم با یک انتخاب جسورانه دست به قلم برده اما با احتیاط و محافظه‌کارانه می‌نویسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: میان «دولت اسلامی» و «اسلام دولتی» فرق زیادی وجود دارد. دولت اسلامی خادم مردم است ولی اسلام دولتی، توجیه‌گر امیال حکمرانانی است که اراده خود را به نام اسلام بر مردم تحمیل می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

دبیرخانه شورای عالی اشتغال جزئیات سیاست گذاری اشتغال در کشور را اعلام کرد و گفت: مطابق با آخرین آمار سامانه ملی رصد اشتغال کشور، بیش از 900هزار نفر خدمات اشتغال، تا پایان آذرماه ثبت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پوتین گفت صد در صد اطمینان دارد روسیه می‌تواند سامانه‌های پدافند هوایی «پاتریوت» را در صورتی که آمریکا به اوکراین تحویل دهد، نابود کند.

وب‌گاه عصر ایران

فقط در زمینه نوع رفتار با مسأله زنان نیست که ما به خاطر این رفتار افراطیون، شرمنده حضرت فاطمه زهرا هستیم، افراطیون با دولتی کردن اسلام تمام دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را ضایع کرده‌اند. تنها راه چاره اینست که اسلام را از دولتی بودن نجات بدهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بن کاسپیت در نشریه امریکایی المانیتور نوشت: جمله ای که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به یک فرد گفت، این هفته در اسرائیل هیجان زیادی ایجاد کرد. بر اساس ویدئویی که متعلق به 3 نوامبر است منتشر شده، یک فرد از بایدن خواست توافق هسته ای ایران را مرده اعلام کند. او پاسخ داد: "برجام مرده است، اما آن را اعلام نمی کنیم.".

وب‌گاه عصر ایران

مجموعه این پرونده‌های قانونی و سایر نمونه‌هایی از این دست نشان می‌دهد که دولت هنوز در زمینه تعهد به اجرای قانون کارنامه قابل قبولی ارایه نداده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن هاشمی گفت: در بسیاری از موارد در عمل شاهد هستیم به جای پیشرفت در شاخص‌ها، پسرفت اتفاق می‌افتد.