دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

تبریز - ترکیب تیم فوتبال تراکتور برای بازی با مس کرمان مشخص شد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس گفت: امروز با گذشت 7 ماه از ابلاغ قانون بودجه، بودجه بخش استانی 4 درصد و بخش ملی صرفاً 6 درصد تخصیص پیدا کرده، یعنی عملاً بودجه 1401 صفر درصد اختصاص داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع رسانی «چندثانیه» نوشت: وضعیت دولت رئیسی به گونه‌ای است که هیچ شخصیت توانمند و استخوان‌داری حاضر به همکاری با دولت شعار نخواهد بود. چرا که جز ناکامی، چیزی در رزومه اضافه نمی‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان امروز نوشت: تحلیل‌گر سیاسی گفت: نگرش پایین این افراد از الگوها و مدل‌های جهانی باعث می‌شود که با طرح راه‌های ساده به دنبال پایین آوردن دلار باشند و یا اینکه می‌خواهند یک‌شبه مشکل مسکن ایران را حل کنند. برخی از این شخصیت‌ها که البته شناخته شده هم هستند و حالا در کادر اقتصادی دولت حضور پررنگ ولی بی‌فایده‌ای دارند معتقد بودند که می‌توانند با ایجاد حصار به دور ایران از گندم و بادمجان...

وب‌گاه عصر ایران

هر چند 25 دسامبر یا چهارم دی (و هر چهار سال یک بار 5 دی) را به عنوان کریسمس یا تولد عیسی مسیح می شناسیم اما جالب است بدانید مسیحیان ایران ششم ژانویه (امسال 16 دی) را به عنوان روز ولادت مسیح جشن می‌گیرند و امروز کریسمس آنها نیست! گفته می‌شود در سده‌های آغازین مسیحیت هم جشن میلاد و تعمید مسیح ششم ژانویه برگزار می شد و اگرچه دیگران به تغییر آن تن دادند اما درایران همان حفظ شد و جالب این‌که...

خبرگزاری مهر

با رسیدن محموله خودروهای خارجی به بندرلنگه و احتمال عرضه طی روزهای آینده، بالاخره بعد از حدود 4 سال پای خودروهای خارجی به بازار انحصاری ایران باز شد.

وب‌گاه فرارو

مدافع آرژانتینی برای دریافت تابعیت روسیه ابراز تمایل کرد.

خبرگزاری تسنیم

نماهنگ «دنیا دلتنگ است» به همت مرکز موسیقی حوزه هنری و برای پاسداشت مقام شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری دانا

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه حاج قاسم به محور وحدت تبدیل شد، گفت: نشانه دیگر اینکه برخلاف تصور دشمن، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند راه سردار سلیمانی همچنان امتداد دارد. شهادت حاج قاسم سندی بر حقانیت و نشانه‌ای برای حیات انقلاب اسلامی بود؛ او حجتی برای زنده بودن انقلاب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار قاسم سلیمانی در سال 97 با اشاره حواشی توئیت محسن رضایی گفت: عملیات کربلای 4 عملیات اصلی بود؛ اما وقتی عملیات کربلای 5 که بسیار بزرگ‌تر بود به فاصله کوتاهی از عملیات کربلای چهار اجرا شد دشمن تصور کرد کربلای 4، عملیات فریب بوده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

یک زن در اهواز در آتش سوزی جان داد جزئیات ماجرا را در ادامه خبر بخوانید

خبرگزاری مهر

«رشد نوجوان» در سرمقاله خود، «اَبَر قهرمان واقعی» را به چاپ رسانده و عنوان کرده که سردار سلیمانی اَبَر قهرمان واقعی دل‌های مردم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز