دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به نظر می‌رسد پوتین به همان تصویر کلاسیک دیکتاتوری که اطرافیانش تملق او را می‌گویند و از واقعیت دور نگهش می‌دارند، بدل شده است، موقعیتی خطرناک نه‌تنها برای خود پوتین، که برای روسیه و جهان.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه حاج قاسم به محور وحدت تبدیل شد، گفت: امروز ما به حاج قاسم مانند گذشته نیاز داریم، چراکه نماد هویت ایرانی و اسلامی است.

خبرگزاری تسنیم

اصول بنیادین و اهداف سه‌گانه کمیته ملی پارالمپیک و اقدامات مرتبط با بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو تصویب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اسناد فاش شده نشان می‌دهند که آبراموویچ از شرکت پالیاتک که در سال 2018 به کیورلیف تغییر اسم داد و همچنین یک شرکت سرمایه‌گذاری ماری‌جوانا به نام مژور 8 که توسط جوردن تأسیس شده بود را حمایت مالی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

این نوشتار برگرفته از مجموع مباحث و گفتگوهای جناب آقای دکتر محمد مسجدجامعی در مورد حیات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی چهارده معصوم (ع) است و چگونگی شرایطی که این بزرگواران در آن می‌زیسته‌اند. آنچه ملاحظه می‌فرمایید خلاصه‌ای است از آنچه که به زندگانی و جایگاه و بالاخره شهادت حضرت زهرا (س) مربوط می‌شود که توسط آقای دکتر محمدطاهر رفیعی، گردآوری و تنظیم شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در اکانت توئیتری خود نسبت به افزایش قیمت ارز و نقش بانک مرکزی در این خصوص واکنش نشان داد. در اکانت توئیتری بسیج دانشجویی دانشگاه تهران آمده است: این روز‌ها شاهد افسارگسیختگی مجدد قیمت ارز در بازار هستیم که متاسفانه به موازات آن ارزش پول ملی دچار نوسان شدید شده است؛ مسئله‌ای که همچنان باوجود تاکیدات فراوان مقام معظم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت: جلوی حملات شدید منع خدمت توزیع شده جهت جلوگیری از سرویس دهی مناسب پیام‌رسان‌ها توسط جوانان ایرانی گرفته شد.

خبرگزاری دانا

مراسم ملی بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی 13 دی از ساعت 14 در مصلای تهران با حضور مردم برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از اجرای حکم اعدام محسن شکاری، نقدهایی به احکام صادرشده صورت گرفت که در بین آنها، علاوه بر حقوقدانان دانشگاهی، ردی از حوزویان هم دیده می‌شود که در بین آنها افراد مشهوری وجود دارند که دارای جایگاه علمی بالا هستند اما...

خبرگزاری مهر

تفاهم‌نامه طرح «کانون مدرسه» با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امضا شد.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام خسروپناه در پاسخ به اظهارات اخیر حجت‌الاسلام انصاری راد نوشت: بی شک کشور به اصلاحات جدی نیاز دارد؛ اما راه اصلاح آن نیست که نوشتی و بدان که اسلام آمریکایی و غرب زدگی، کشور را به نابودی و تجزیه می‌کشاند.

وب‌گاه عصر ایران

این افراد پس از مدت‌ها رایزنی وزارت امور خارجه و نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کنیا با تعامل مسئولان دولتی، روسای قبایل و ریش سفیدان سومالی آزاد شدند.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد مردمی سومین سالگرد بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مراسم ملی بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی 13 دی از ساعت 14 در مصلای تهران با حضور مردم برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از "منابع آگاه" گزارش داد، رئیس جمهوری روسیه این روزها متکی به مقام‌هایی است که همه واقعیت را به او نمی‌گویند.

وب‌گاه مشرق نیوز

این بار تجزیه‌طلب‌ها با رویکرد مسلحانه و همه‌جانبه که از حمایت خارجی هم برخوردار بود، به میدان آمدند، زیرا تجزیه ایران یکی از آرزوهای همیشگی گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب داخلی و خارجی بوده است.