یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

14 ماهیگیر ایرانی که در اسارت گروهک تروریستی الشباب در سومالی بودند با رایزنی و اقدامات وزارت امور خارجه آزاد شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آذری جهرمی نوشت، پیش بینی کاهش درآمد ده هزار میلیارد تومانی اپراتورها تا پایان سال جاری، افت شدید ارزش سهام بخش تلکام در بورس و مشکلات جدی نقدینگی این شرکتها که بعضا ممکن است در عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران یا تاخیر زیاد در پرداخت حقوق کارکنان نمایان شود، دور از ذهن نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا به اطلاعیه وزارت صمت برای واردات خودرو واکنش نشان داد. در این جوابیه به نقل از سردار سید کمال هادیانفر؛ رئیس پلیس راهور فراجا آمده است: آقایان وزارت صمت مصاحبه‌های قبلی خود را مرور کنند و این درحالیست که 24 درصد کشته‌های تصادفات رانندگی سهم خودرو‌های ناایمن است. موضوع تولید خودروی کیفی و ایمن و حمایت از تولید ملی...

خبرگزاری تسنیم

بسته مجازی سه زبانه پوستر و تصویر نوشته «مکتب شهید سلیمانی» به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی تولید و در محیط مجازی «گوگل درایو» بارگذاری شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحلیل آذری جهرمی از تازه ترین آمارهای اینترنت ایران: حداکثر 10 درصد تبادل اطلاعات کاربران ایرانی به سوی پلتفرم های داخلی سرازیر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع ترکیه اظهار داشت، حمایت آمریکا و اروپا از کی یف، بحران اوکراین را تا سال آینده میلادی ادامه دار خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا شهبازی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات و رئیس کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس در این کمیسیون، اواخر هفته گذشته به خبرگزاری خانه ملت خبر داد که 26 نفر برای ریاست دیوان محاسبات ثبت‌نام کردند که اسامی آنها برای انجام استعلامات لازم ارسال شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصدنیوز: نخستین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور مقام معظم رهبری برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از آنکه وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه‌ای به اظهارات رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی درباره واردات خودرو واکنش نشان داد، پلیس راهور بار دیگر به این اطلاعیه نیز واکنش نشان داده و توضیحاتی را در این خصوص صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «پیمان حدادی» مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت امروز (شنبه) اعلام کرد: در بودجه امسال برای افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و فاقد سهام بودند قانونی در نظر گرفته شد و به هر کدام از این افراد حدود 10 میلیون تومان سهم داده می‌شود که طی یکی دو ماه آینده تخصیص پیدا می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

اولین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور مقام معظم رهبری و جمعی از مردم برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: رییس مجلس سه معاونت قوه مقننه، ریاست کمیسیون اصل 90، رییس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد و رییس مرکز پژوهش‌ها را تعیین می‌کند اما علی‌رغم این اختیارات، قالیباف به دنبال تعیین رییس بخشی از مجلس است که نمی‌تواند به طور مستقیم در انتخاب آن اعمال نظر کند؛ دیوان محاسبات.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اولین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب در حال برگزاری است.

خبرگزاری دانا

اولین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مردم در حال برگزاری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اولین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علی‌ها در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مردم برگزار شد.

خبرگزاری دانا

شیخ قیس خزعلی دبیرکل جنبش "عصائب اهل الحق" طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس فرماندهان جبهه مقاومت گفت که سرداران شهید مقاومت، الهام بخش ما در کسب اقتدار، ساختن عراق و تحقق حاکمیت ملی هستند.