یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: بازی دو تیم تراکتور و مس کرمان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بازی دو تیم تراکتور و مس کرمان از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و وجه پرداختی افرادی که بلیت خریداری کرده‌اند به حسابشان عودت داده خواهد شد. همچنین محل برگزاری این بازی از ورزشگاه یادگار امام (ره) به استادیوم سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی تغییر یافت. یادآور می‌شود، دیدار دو تیم تراکتور و مس کرمان از هفته سیزدهم...

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ما کشور مقتدری هستیم اگر کشورهای حاشیه خلیج فارس در تهاجم به ایران با هر کشوری همکاری کنند، آنها نیز مورد هدف قرار خواهند گرفت. آنها باید بدانند که در خانه شیشه‌ای نشسته‌اند و سنگ به سوی کسی پرتاپ نکنند.

خبرگزاری دانا

بازی دو تیم تراکتور و مس کرمان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: بایدن در آن یادداشت این را مشخص کرد که بازگشت به توافق هسته‌ای به هیچ عنوان هدف اصلی و نهایی آمریکا نیست و او [همانند دوران اوباما] اجرایی شدن برجام را نقطه آغازی برای «طولانی‌تر کردن و قوی‌تر کردن برجام» برای آمریکا می‌بیند. هم بر مبنای انتقادات مخالفان توافق هسته‌ای در آمریکا و هم بر مبنای اظهارات بعدی مقام‌های دولت بایدن روشن است که «قوی‌تر کردن برجام» - یعنی همان برجام...

وب‌گاه مشرق نیوز

حد ارزش این ایثار مخلصانه جان چقدر است؟ آیا برای ما قابل درک و محاسبه می‌باشد؟ مسلماً خیر. چون عوالم ما با عالم شهیدان تناسبی ندارند.

وب‌گاه عصر ایران

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور: بعد از اغتشاشات اخیر، این برنامه‌ها برای بصیرت‌افزایی زنان ایرانی نسبت به فتنه‌های اخیر در تهران و استا‌نها به صورت هماهنگ تدارک دیده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی کلیپی را برای اولین بار از بیانات مرحوم آیت الله هاشمی‌منتشر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سه دانشجوی دانشگاه تبریز از دانشگاه اخراج شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازی دو تیم تراکتور و مس کرمان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ظهوری سفیر ایران در ارمنستان درباره وضعیت کریدور لاچین گفت: ما از وضعیت پیش‌آمده هم به دلیل تبعات انسانی آن و هم از نظر تأثیر منفی آن بر فرآیند رسیدن به صلح در منطقه نگران هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از اختصاص سهام عدالت به جاماندگان طی یک یا دو ماه آینده خبر داد و گفت: بر اساس قانون بودجه امسال هر یک از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی که فاقد سهام عدالت هستند، حدود 10 میلیون تومان سهام می‌گیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در خصوص تعطیلی نمازخانه‌های دانشگاه بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم الَذینَ یُؤمِنُونَ بِالغَیبِ وَ یُقیمُونَ الصَلاهَ وَ مِمَا رَزَقناهُم یُنفِقُونَ بقره _3 "رابطه با خدا را جدی بگیرید. مناجات، نماز، نماز با حال و با توجه، برای شما خیلی لازم است. مبادا این‌ها را...

خبرگزاری تسنیم

با اعلام باشگاه تراکتور دیدار این تیم مقابل مس کرمان بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم آیینی اولین کنگره ملی شهدای غواص در کیش برگزار شد.