دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

وزارت ورزش و جوانان در یک تصمیم عجیب حکم بازنشستگی محمدرضا داورزنی را پیش از اعلام رسمی، رسانه ای کرده، در حالیکه این فدراسیون سال سختی را پیش رو دارد.

خبرگزاری تسنیم

برنامه‌های کمیته ورزش ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب روزنامه هم میهن نوشت: با دیدن بیانیه جامعه مدرسین، چندان نیازی نیست که دنبال علت و چرایی رویگردانی مردم و جوانان از انقلاب و اسلام بود، همین بیانیه به‌تنهایی گویا است.

خبرگزاری دانا

در فتنه سال 88 و اغتشاشات 1401 جنگ هیبریدی و چند وجهی و ترکیبی علیه مردم ایران اجرا شد و این جنگ در زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای و ژئوپلوتیک به کار گرفته شد این در حالی است که شدت ضربات اقتصادی در سال 1401 بسیار سنگین تر از سال 88 است.

خبرگزاری دانا

پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در واکنش به اطلاعیه وزارت صمت برای واردات خودرو جوابیه صادر کردو گفت:24 درصد کشته‌های تصادفات رانندگی سهم خودروهای ناایمن است.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) با بیان اینکه خون شهدا سبب تداوم انقلاب است، گفت: امروز ابرقدرت ها برای جلوگیری از حرکت رو به جلوی ایران فعالیت‌های متعددی در منطقه انجام می‌دهند، اما به نتیجه نمی‌رسند، چراکه خون شهدا و دعای خانواده شهدا همراه ملت ایران اسلامی است

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی ولادت حضرت عیسی (ع) را به هموطنان مسیحی تبریک گفت.

خبرگزاری مهر

اولین نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک (دویست و دومین جلسه پیاپی) با حضور اعضای جدید به ریاست دکتر کارگری برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گروه دفاعی خبرگزاری فارس به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بخشی از زندگی سیدالشهدای محور مقاومت را به روایت این شهید عزیز بازخوانی می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: با صدور مجوز تاکسیرانی برای فعالیت 1200 دستگاه تاکسی زرد در فرودگاه امام خمینی، دیگر ممنوعیتی برای فعالیت تاکسی های اینترنتی در این فرودگاه وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرهیختگان نوشت: روز گذشته یک گروه هکری موسوم بهZZA نامه‌هایی را از سوی اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت به وزارت ارتباطات منتشر کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مرحوم شیبانی مجاهدی خستگی‌ناپذیر، مدیر و سیاستمداری پاکدست و همواره ساده زیست و پایبند به اصول بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار سلیمانی به من گفت هرجا دختر چادری و دختر بدحجاب دیدی، سراغ بدحجاب برو، زیرا دختر چادری پناهگاه دارد و پناهگاه او مسجد، هیأت و خانواده اوست و همین چادر پناه او است، اما آن دختر بدحجاب پناهی ندارد، تو پناه آنها باش.

خبرگزاری تسنیم

ساسان فلاح‌فر، کارگردان مستند "ردی از یک مرد" می‌گوید: سفرش به روستای قنات ملک تصویری متفاوت از حاج قاسم را برای او ایجاد کرده است.