یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، 10 نهاد دانشگاهی و حوزوی فعال در زمینه معماری و شهرسازی اسلامی ایرانی خطاب به رئیس جمهور محترم درخصوص لزوم تجدید نظر جدی در سیاست‌های کلان مدیریت شهری و شهرسازی و تقاضا برای توقف دو کلان پروژه در تهران و قم (به عنوان پایتخت‌های سیاسی و مذهبی کشور) نامه‌ای نوشتند. متن این نامه به شرح ذیل است: بسمه تعالی 3/10/1401 جناب آقای دکتر رئیسی رئیس محترم...

خبرگزاری دانا

یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال فردا (یکشنبه) نیز برگزار نمی‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه به دلیل ترس از جاسوسی از اینترنت استفاده نمی‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

انتقال کالا در مسیر جدید 25 روز طول می کشد این درحالی است که در مسیر قبلی این زمان 40 روزه است.

وب‌گاه عصر ایران

در بودجه امسال برای افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و فاقد سهام بودند قانونی در نظر گرفته شد و به هر کدام از این افراد حدود 10 میلیون تومان سهم داده می‌شود که طی یکی دو ماه آینده تخصیص پیدا می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر دویست شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه (س) و مقارن با ایام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت با حضور مقامات لشکری و کشوری و عاشقان شهدا در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود. این مراسم روز دوشنبه 5 دی پس از نماز مغرب و عشاء خواهد بود. همچنین در این مراسم حجت...

خبرگزاری مهر

مراسم تشییع و وداع با پیکر 200 شهید گمنام روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 5 و 6 دی با حضور مقامات لشکری و کشوری در تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با بی‌تدبیری و سختگیری با مردم چه کردند که نام و یاد «سرباز وطن» هم دستخوش منازعه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از اختصاص سهام عدالت به جاماندگان طی یک یا دو ماه آینده خبر داد و گفت: بر اساس قانون بودجه امسال هر یک از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی که فاقد سهام عدالت هستند، حدود 10 میلیون تومان سهام می‌گیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاول اول رییس جمهور در دولت روحانی با اشاره به سفر زیارتی خود به عراق نوشت: سری هم به شهادت گاه سردار سلیمانی عزیز زدم.

خبرگزاری تسنیم

دبیر رویداد ملی مادران قاسم‌پرور از برگزاری سومین دوره این رویداد خبر داد؛ ثبت‌نام این رویداد ملی " از فردا آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان که قرار بود روز یکشنبه در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: با پیگیری‌هایی که از جانب وزیر علوم صورت گرفته، امیدواریم در لایحه بودجه سال آینده 5 درصد از بودجه دانشگاه‌ها به حوزه فرهنگی اختصاص پیدا کند.