یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور روسیه، به علت ترس از جاسوسی از اینترنت استفاده نمی‌کند و در عوض، به استفاده از اسناد فیزیکی متکی شده است.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: وقتی نیمه دوم سال فرا می‌رسد و هوا منطقه ما خوب می‌شود، آقایان مسئول یادشان می‌افتد یک چابهاری، سواحل مکرانی و مشکلاتی وجود دارد و هوس می‌کنند به اینجا بیایند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس جمهور نسبت به شیوع مجدد ویروس کرونا هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان لیگ اعلام کرده بازی آلومینیوم و گل‌گهر احتمال دارد با 24 ساعت وقفه برگزار شود.

وب‌گاه ورزش سه

دور رفت رقابت‌های لیگ برتر ووشوی مردان ایران با صدرنشینی دانشگاه آزاد در گروه یک و پاس فراجا در گروه دو پیگیری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معین الدین سعیدی با انتقاد از سفرهای مسئولان به حوزه انتخابیه خود، بیان می‌کند که وقتی نیمه دوم سال فرا می‌رسد و هوا منطقه ما خوب می‌شود، آقایان مسئول چه در حوزه اجرا، چه در حوزه تقنین و چه در حوزه قضا یادشان می‌افتد یک چابهاری، سواحل مکرانی و مشکلاتی وجود دارد و هوس می‌کنند به اینجا بیایند.

خبرگزاری مهر

همایش «چشم‌انداز منطقه‌ای میراث راه ابریشم، هم‌زیستی فرهنگ‌ها» به همت پژوهشکده ابنیه و بافت‌های فرهنگی - تاریخی 11 بهمن 1401، در راستای فعالیت پایگاه پژوهشی راه ابریشم برگزارمی‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم پایانی این رویداد هنری عصر روز جمعه 2 دی سال جاری در تالار اصلی مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر با حضور هنرمندان شرکت‌کننده در جشنواره و هنرمندان و پیشکسوتان استان، مقامات لشکری و کشوری و با اجرای رسالت بوذری برگزار شد. در ابتدای این مراسم پیکر یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس تشییع شد و پس‌ازآن مراسم تقدیر از خانواده زنده‌یاد علی...

خبرگزاری تسنیم

دور رفت رقابت‌های لیگ برتر ووشو با صدرنشینی تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس فراجا به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم

تله تئاتر "اتوبان خاطره" هر شب ساعت 15 دقیقه بامداد از قاب شبکه پنج تماشایی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

این رفت و آمدها متاسفانه هیچ تاثیری در تدبیر چالش‌ها نداشته است. ضمن تاکید بر اینکه مردم ما همیشه مهمان‌نوازان خوبی هستند اما خواهش‌مان این است که اگر بنای کمک به توسعه سواحل مکران، که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم است، دارند نیمه اول سال هم اگر بیایند هیچ آسیبی به جهان اسلام وارد نخواهد شد.

خبرگزاری دانا

رویداد ملی هنری «جان فدا» به مدت سه روز و با حضور 250 هنرمند از سراسر کشور در مشهد برگزار شد و هنرمندان گرد هم آمدند و به خلق آثاری هنری با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

آیین وداع با پیکر مطهر 200 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.