یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد: آقایان وزارت صمت مصاحبه‌های قبلی خود را مرور کنند و این درحالیست که 24 درصد کشته‌های تصادفات رانندگی سهم خودروهای ناایمن است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اولین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مردم در حال برگزاری است.

وب‌گاه الف

اولین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

اولین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مردم برگزار شد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مردم در حال برگزاری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه پلیس در واکنش به اطلاعیه وزارت صمت درباره واردات خودرو آمده: اظهارات مسئولان وزارت صمت از جمله وزیر محترم، سخنگوی آن وزارتخانه و برخی از نمایندگان و نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و دبیر انجمن وارد کنندگان خودرو باعث ایجاد نگرانی شد که گویا با طرح ورود خودروی اقتصادی ازجمله کشورهای هند و چین مسئله ایمنی و کیفیت محوریت خود را از دست داده است.

خبرگزاری تسنیم

اولین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

مهدی هاشم زاده، معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در واکنش به تشکیل کابینه دولت جدید رژیم صهیونیستی گفت: تشکیل راست گراترین و به تعبیر دقیق‌تر افراطی‌ترین کابینه دولت رژیم جعلی صهیونستی در حالی است که این رژیم دچار چالش انزوا و عدم مشروعیت بیش از پیش در سطح بین المللی است. وی افزود: نتانیاهو که با احیای معامله قرن و عادی سازی روابط...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ با ارسال نامه‌ای از رئیس قوه قضائیه خواست تا یک پایگاه ثابت اینترنتی، جهت اطلاع‌رسانی دائمی پرونده‌های قضایی ایجاد شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به‌مناسبت درگذشت دکتر عباس شیبانی پیام تسلیت صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم نقوی حسینی و هم میرلوحی در گفت و گو با خبرآنلاین، بر اهمیت مجلس در تعیین سرنوشت کشور تاکید دارند. نقوی حسینی معتقد است «این‌که بگویند مجلس می‌خواهد نظارت نهاد امنیتی را وارد قانون کند، این حرف ظلم است»، او هرگونه تضعیف انتخابات را خیانت به کشور می داند. در این میان میرلوحی نیز معتقد است ابتدا باید تکلیف انتخابات روشن شود شاید براثر حوادث اخیر نخواهند مثل گذشته انتخابات را برگزار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با اشاره به حذف حق رأی ایران از کمیسیون مقام زنان جهان گفت: در ماه‌های اخیر تلاش شد تا این مسأله به یک چالش رسانه‌ای و سیاسی علیه نظام جمهوری اسلامی تبدیل شود. متاسفانه ما در بخش بین المللی ضعیف هستیم و نیروهای شاخصی را برای پاسخگویی به این قبیل تحرکات بین المللی نداریم. ضروری است با همکاری سازمان ارتباطات اسلامی و با تدارک برنامه‌های مناسب در ایام...

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد: آقایان وزارت صمت مصاحبه‌های قبلی خود را مرور کنند و این درحالیست که 24 درصد کشته‌های تصادفات رانندگی سهم خودروهای ناایمن است.

وب‌گاه 55 آنلاین

به این شیوه از جزئیات دریافت سود سهام عدالت مطلع شوید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

راز عجیب ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه برملا شد.