دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

زین‌العابدین رویداد ملی هنری «جان‌فدا» را نماد تکثیر اندیشه و مکتب حاج قاسم دانست و تاکید کرد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی کامل دارد تا آثار این رویداد را حمایت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عصر دیروز جلسه پرسش و پاسخ با حضور دکتر علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با دانشجویان و اساتید دانشگاه بوعلی سینای همدان در سالن چمران این دانشگاه برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی میلاد پیامبر مهر و روشنی حضرت عیسی بن مریم را به تمام موحدان جهان به ویژه هموطنان مسیحی تبریک گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهید حاج قاسم سلیمانی، هم مومن واقعی به خدا و پیامبر و اولیاء بود، هم هجرت صغری و کبری را سپری کرده بود و هم با پیروزی در میدان جهاد اکبر، مجاهد عرصه جهاد اصغر بود.

خبرگزاری دانا

رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز فرا رسیدن میلاد پیامبر مهر و روشنی حضرت عیسی بن مریم (ع) را تبریک گفت.

خبرگزاری دانا

مراسم استقبال از پیکر مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز سوم دی ماه در فرودگاه زاهدان برگزار شد.

خبرگزاری دانا

در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و همچنین سومین سالگرد سردارشهید حاج قاسم سلیمانی، مراسم استقبال از پیکر مطهر 12 شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز سوم دی ماه در سیستان و بلوچستان صورت گرفت.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: نشریه سان در گزارشی به شرایط زندگی رونالدو در صورت امضای قرارداد با النصر عربستان پرداخته است.

خبرگزاری دانا

اصول بنیادین و اهداف سه‌گانه بازی‌های آسیایی در نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک به تصویب رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه دولت، در حالی مولوی عبدالحمید را متهم به حمایت از جریانهای سیاسی رقیب دولت می کند که او در خرداد 1400 از نامزدی رئیسی پشتیبانی کرد.

وب‌گاه گسترش

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس آغاز شد.

وب‌گاه فرارو

بازی دو تیم تراکتور و مس کرمان از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و وجه پرداختی افرادی که بلیت خریداری کرده‌اند به حسابشان عودت داده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون روابط کار وزارت کار گفت: پس از گذشت 15-16 سال از تدوین نخستین آیین نامه مشاغل سخت بر آن هستیم که با حضور شرکای اجتماعی این آیین‌نامه را به روز و مورد بازبینی قرار دهیم.