یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک بار در دولت آقای مرحوم هاشمی در جلساتی که بین دولت و مجلس بود، ایشان به آقای هاشمی گفت پالتویی که تن من است سال‌ها تن پدر همسرم بوده و امروز تن من است.

وب‌گاه ورزش سه

سازمان لیگ اعلام کرده بازی آلومینیوم و گل‌گهر احتمال دارد با 24 ساعت وقفه برگزار شود.

خبرگزاری دانا

ذاکری گفت: پنج شهید گمنام در ایام فاطمیه و دهه مقاومت مهمان هرمزگانی‌ها می‌شوند.

خبرگزاری دانا

در رفت رقابت‌های لیگ برتر ووشو مردان ایران با صدرنشینی دانشگاه آزاد در گروه یک و پاس فراجا در گروه دو پیگیری شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: نمونه بارز یک فرد دفع‌کننده و استاد همگرایی در جامعه شهید سلیمانی بود که همه را به خود و ولی امر جذب می‌کرد.

خبرگزاری دانا

در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و همچنین سومین سالگرد سردارشهید حاج قاسم سلیمانی، مراسم استقبال از پیکر مطهر 12 شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز سوم دی ماه در سیستان وبلوچستان صورت گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور روسیه، به علت ترس از جاسوسی از اینترنت استفاده نمی‌کند و در عوض، به استفاده از اسناد فیزیکی متکی شده است.

خبرگزاری دانا

قزوین در عزای شهادت حضرت زهرا (س) به سوگ نشسته و با میزبانی هشت شهید گمنام رنگ و بوی معنوی خاصی در این شهر پیچیده است.

خبرگزاری دانا

مدیر گلزار شهدا کرمان با اشاره به اینکه امسال تمرکز و اولویت برنامه ها در گلزار شهداست، گفت: تاکنون بیش از دویست موکب از سراسر کشور برای حضور در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم جهت ارائه خدمات صلواتی به زائران، ثبت نام کرده اند.

وب‌گاه عصر ایران

آسمان سوریه در اختیار روسیه است و بمباران مواضع و امکانات ایران در سوریه از سوی اسرائیل انجام می شود بدون آنکه روسیه عکس العملی نشان دهد.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله ناصری گفت: بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب سرشار از محتوای سودمند است و نباید در لفظ و لغات خود را محدود کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل روابط عمومی فدراسیون ووشو، روز سوم و پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر ووشو مردان جام "سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی"، امروز (شنبه) سوم دی‌ماه در دو گروه به میزبانی آکادمی ملی ووشو در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. بر همین اساس نتایج روز پایانی دور رفت به صورت زیر است: * شورا و شهرداری شهریار 3 - پاس فراجا 11 * باشگاه قهرمانان شاهرود 4 - هیئت...