یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همتی و هاشمی را از بانیان مشکلات اقتصادی کشور خواند و گفت: دولت روحانی در صدد تأمین منافع رانت خواران بود.

خبرگزاری دانا

ویسی از تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام همزمان با دهه فاطمیه در این شهرستان خبرداد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: برای عبور از مشکلات فعلی و بهبود شرایط اقتصادی، اعتماد واقعی به بخش خصوصی باید در دستور کار قرار گیرد.

خبرگزاری دانا

روشنی گفت: چهارمین جشنواره بچه‌های حاج قاسم در گلستان با هدف تبیین مکتب سردار سلیمانی برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی انگیزه تخریب دولت سیزدهم را تصاحب کرسی‌های مجلس چهاردهم خواند و گفت: بانیان وضع موجود مسبب رانت ارز بوده و یک دهه اقتصاد کشور را تعطیل کردند.

وب‌گاه ورزش سه

با تصمیم ناظر مسابقه دیدار آلومینیوم و گل‌گهر سیرجان به روز آینده موکول شد اما بارش برف در اراک همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه فرارو

بارش برف باعث تعویق زمان بازی آلومینیوم و گل گهر سیرجان شد.

خبرگزاری تسنیم

تدوین «منشور اسلامی» در برابر «مانیفست» کتاب معروف مارکسیست‌ها موضوع جلساتی است که با هماهنگی مرحوم عباس شیبانی و با حضور چهره‌های انقلابی برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور اوکراین با تعهد بر اینکه «ما بر همه چیز غلبه خواهیم کرد» گفت: توافقات استراتژیک با واشنگتن باعث تقویت نیروهای دفاعی کیف در سال جدید خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک سیاستمدار روسی به دلیل اشاره ولادیمیر پوتین به «جنگ» اوکراین شکایتی حقوقی علیه او ثبت کرده است.

خبرگزاری دانا

چهارده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ با ارسال نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه درباره روند رسیدگی و احکام صادره حوادث اخیر بر برگزاری علنی و شفاف دادگاه‌ها، اطلاع‌رسانی دقیق و بی‌پرده، استفاده از رسانه‌ها برای تنویر افکار عمومی و استقبال از شنیدن نظرات مخالفان و موافقان تاکید کردند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: دکل‌های ناوگان حفاری این شرکت در گستره 13 استان کشور در عملیات حفر چاه‌های نفت و گاز، آب‌های ژرف و زمین گرمایی فعالیت دارند.

وب‌گاه 55 آنلاین

بارش برف باعث تعویق زمان بازی آلومینیوم و گل گهر سیرجان شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چهارده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ با ارسال نامه‌ای به غلامحسین محسنی اژه‌ای خواستار برگزاری علنی و شفاف دادگاه‌ها، اطلاع‌رسانی دقیق و بی‌پرده، استفاده از رسانه‌ها برای تنویر افکار عمومی و استقبال از شنیدن نظرات مخالفان و موافقان شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چهارده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه ای نامه‌ای خطاب به محسنی اژه ای نوشتند: برگزاری علنی و شفاف دادگاه‌ها، اطلاع‌رسانی دقیق و بی‌پرده و استفاده از بستر رسانه در جهت تنویر افکار عمومی و استقبال از شنیدن نظرات مخالفان و موافقان راهگشا خواهد بود.