یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

موتورسوارانی که با گذاشتن چاقو زیر گلوی دختر هفت ساله تبعه خارجی، کارت عابر بانک وی را زورگیری کردند در یک عملیات ضربتی و هماهنگ پلیس مشهد در حالی به دام افتادند که هنوز یکی از اعضای باند فراری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اکثر تحلیلگران آمریکایی در این موضوع اتفاق‌نظر دارند که نظم جهانی به سرکردگی آمریکا با چالش‌های جدی مواجه شده است و ایران، روسیه و چین اصلی‌ترین قدرت‌هایی هستند که این نظم رادچار تغییر کرده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان در انتشار خاطرات مرحوم ری شهری درباره آیت الله شریعتمداری به فصلی رسیده که به اعتراض مرحوم منتظری اشاره دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه اصولگرا نوشت: دوگانه‌ای میان حمایت از خاندان پهلوی و منافقین میان سیاستمداران آمریکایی وجود دارد. چرا که سابقه‌ی این دو هرگز با یک‌دیگر جمع نمی‌گردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس مسائل چین با حضور در کافه خبر موضع اخیر چین علیه ایران را ناشی از عدم تمرکز دولت در روابط با این کشور دانست و گفت: کشورهای منطقه به سرعت در حال پر کردن جای ایران هستند و این روز نیاز است ستادی ویژه برای مدیریت روابط با چین ایجاد شود تا ایران از معادلات منطقه ای عقب نماند.

خبرگزاری مهر

یک تحلیگر سیاسی وقایع اخیر کشور را مورد واکاوی و بررسی کارشناسانه قرار داد و تاکید کرد که انجام یکسری اصلاحات در کشور لازم است و به معنای عقب‌نشینی نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا جمعه شب از ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه خواست تا «واقعیت اذعان کرده» و با خروج نیروهای روس از اوکراین به جنگ پایان دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مقام معظم رهبری می‌فرمایند: زندگی فاطمه زهرا (س) از همه ابعاد، زندگی همراه با کار و تلاش است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درگذشت مرحوم شیبانی و صحبت‌های مقام معظم رهبری درباره وی بخشی از تیتر روزنامه های امروز است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر که علاقه بسیار زیادی به مخفی‌کاری در خصوص زندگی خصوصی‌اش دارد، اینبار در کنار همسرش دیده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری فرانسه جمعه شب به نقل از یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که نامش را منتشر نکرد، نوشت: آمریکا و بقیه دنیا از 24 فوریه می‌دانستند که «عملیات ویژه نظامی» پوتین یک جنگ بدون توجیه علیه اوکراین بود. سرانجام پس از 300 روز پوتین آن را جنگ نامید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روسیه از اقدام نظامی در اوکراین با عنوان «عملیات ویژه نظامی» نام برد اما پوتین روز پنجشنبه در کنفرانسی خبری از واژه «جنگ» برای این عملیات استفاده ابراز امیدواری کرد که این بحران بزودی پایان یابد.

وب‌گاه ورزش سه

بارش برف احتمال دارد دیدار شاگردان رحمتی و قلعه‌نویی را به تعویق بیاندازد.