یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه فرارو

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: همه نوزادان پسر متولد دی ماه امسال، که شناسنامه آنها به نام «قاسم» یا با پیشوند و پسوند قاسم مزین شود، بصورت رایگان صادر می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

آخرین تمرین تیم فوتبال گل‌گهر در زمین شماره 4 ورزشگاه آزادی برگزار شد و سپس شاگردان امیر قلعه‌نویی عازم اراک شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نفرات برتر 5 وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور (مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی) مشخص شدند.

وب‌گاه عصر ایران

پوتین امروز پنجشنبه پس از نشست شورای دولتی روسیه در جمع خبرنگاران گفت که پاتریوت یک سامانه قدیمی است که مانند اس - 300 کار نمی کند، اما همیشه یک پادزهر برای آن یافت می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فینالیست‌های پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور مشخص شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بسیاری از ایرانیان به طرز غم‌انگیزی نسبت به پیگیری تحولات اسرائیل که آن را صرفاً مربوط به فلسطینی‌ها فرض می‌کنند، بی تفاوت و کرخت شده‌اند، در حالی که...

خبرگزاری دانا

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات اخیرشان به موارد مهمی ازجمله تبلیغات ضعیف رسانه‌ای از جنایات منافقین پرداختند، اما به راستی چرا رسانه‌های انقلابی در این باره ضعیف عمل کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوربلاروس گفت: ما نمی‌توانیم احتمال تجاوز به کشورمان را رد کنیم. حداقل ما شاهد چنین آمادگی از سوی همسایگان خود هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور بلاروس اعلام کرد، ارتش ما نیروهای واکنش فوری دارد، اگر تعرضی رخ دهد، این نیروها در یک بازه زمانی معین در حالت آماده باش قرار گرفته و به محل تنش اعزام می‌شوند.

خبرگزاری دانا

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: حرکت‌های جهادی کار پیمانکاری نیست، بلکه اقدامی مردمی و جهادگونه در راستای خدمت به مردم و رفع محرومیت‌ها است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروزه دشمنان در حوزه نظامی دیگر جرات جنگ با ایران را ندارند اما در حوزه جنگ‌های اقتصادی، فرهنگی و... تمام تلاش خود را می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور فرمانده سپاه گفت: آمریکا با اسرائیل هماهنگ کرده بود تا در ایران ناامنی ایجاد کنند تا ایران ضعیف شود و با امتیاز دادن به برجام برگردد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور فرمانده سپاه گفت: آمریکا با اسرائیل هماهنگ کرده بود تا در ایران ناامنی ایجاد کنند و در مهرماه اغتشاشات انجام دهند و ایران ضعیف شود و با امتیاز دادن به برجام برگردد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم باید بدانند که اصلاح‌طلبان ستادی در پروژه سیاه‌نمایی خود؛ هم در زمان دلار 10 هزار تومانی می‌گفتند "ما گرسنه‌ایم" و هم در زمانه دلار 40 هزار تومانی!