یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور فرمانده سپاه گفت: آمریکا با اسرائیل هماهنگ کرده بود تا در ایران ناامنی ایجاد کنند و در مهرماه اغتشاشات انجام دهند و ایران ضعیف شود و با امتیاز دادن به برجام برگردد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: امام جمعه موقت تهران با اشاره به وجود پنج هزار شهید طلبه در دوران دفاع مقدس گفت: استکبار بداند که عمامه جامعه روحانیت کفن ما بوده و ما برای دفاع از مردم و انقلاب خون خود را فدا می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ینس استولتنبرگ به عنوان نامزد اصلی تصدی ریاست صندوق بین المللی پول معرفی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روسیه و ایران برای دور زدن تحریم ها در حال ساخت مسیر تجاری جدید هستند که این مسیر در حال ظهور به این دو کشور این امکان را می‌دهد که هزاران کیلومتر از مسیرهای فعلی خود را حذف کنند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه: دولت اسلامی نمی‌تواند در موضوعاتی همانند حجاب و امر به معروف بی‌توجه باشد اما روش‌های گذشته همچون گشت ارشاد جواب نمی‌دهد و باید بررسی‌های لازم صورت گیرد.

وب‌گاه ورزش سه

نفرات برتر 5 وزن نخست و همچنین فینالیست‌های 5 وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی مشخص شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مشاور فرمانده سپاه گفت: امروز در فضای امنیتی نمی‌توان ابعاد مختلف موضوع حجاب را دنبال کرد و دشمن به دنبال ایجاد دوگانگی در جامعه است و می‌خواهد جامعه با هم درگیر شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: در موضوع حجاب باید امروز از فاز هیجانی خارج شویم و بعد در ابعاد مختلف این موضوع دنبال شود. روش‌های گذشته همچون گشت ارشاد جواب نمی‌دهد و باید بررسی‌های لازم صورت گیرد.

خبرگزاری دانا

رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، بزرگداشت پهلوان ماندگار شهید حاج قاسم سلیمانی از صبح دیروز (چهارشنبه) در سالن شهدای هفتم در حال برگزاری است.

وب‌گاه عصر ایران

"دو حادثه نقشه آمریکا را برای ضعیف کردن ایران با اغتشاشات در مهرماه و دادن امتیاز و برگشتن به برجام بر هم زد، 1- روسیه نقشه را فهمید و زودتر به اوکراین حمله کرد؛ 2- دولت بنت (نخست وزیر اسرائیل) سقوط کرد".

خبرگزاری تسنیم

امیررضا ده‌بزرگی، امیر قاسمی‌منجزی و امین کاویانی‌نژاد به فینال 5 وزن دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور روسیه گفت: اگر سامانه‌های «پاتریوت» آمریکایی به اوکراین فرستاده شوند، نابود خواهیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: مشاور فرمانده سپاه گفت: دادگاه دارای سه هدف مجازات جانی، ایجاد خشم و ترس برای دیگران یا بازدارندگی و ایجاد اقتدار در جامعه است که در جنگ ترکیبی اگر دادگاه زود برگزار شود براندازها را جمع می‌کند..

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین گفت: هدف ما دامن زدن به جنگ نیست، بلکه پایان دادن به آن است، این چیزی است که ما به دنبالش هستیم و تلاش خواهیم کرد که انجام دهیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو به عنوان نامزد اصلی تصدی ریاست صندوق بین المللی پول معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول قوه قضائیه از کانون‌های وکلا و مدیر مرکز وکلای قوه قضائیه خواست تا افراد مورد تایید خود را برای افزایش وکلای موضوع تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری معرفی کنند.