یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از مشهورترین پیشگویی های بابا ونگا برای سال 2023 این است که مدار زمین به نحوی تغییر می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام وزارت امور خارجه به شرط ناشناس ماندن به خبرنگاران گفت: «مسلماً برخی در داخل روسیه هستند که می خواهند مسکو حملات تهاجمی جدیدی را در اوکراین آغاز کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) اعلام کرد: این بنیاد نسبت به مناسب‌سازی مرکز نگهداری معلولان حاشیه شهر تهران اقدام می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی نوشت: استفاده از سوخت جامد به طور قابل توجهی توانایی ایران را برای آماده‌سازی موشک‌هایی برای پرتاب در لحظه فرمان پرتاب افزایش می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار رشید گفت: دشمنان اذعان کرده‌اند که تواناترین ارتش غرب آسیا به واسطه قدرت موشک‌ها، پهپاد‌ها و افزایش روزافزون قدرت نظامی در اختیار ایران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متوسط معدل دانش‌آموزان در کشور 11.5 بوده که فاجعه است و باید ریشه یابی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زلنسکی با پوشیدن شلوار و ژاکت سبز زیتونی - برند خود - در اولین سفر خارجی خود در زمان جنگ، با رئیس جمهور جو بایدن ملاقات کرد و در آن خواستار ادامه حمایت ها در سال 2023 شد.

خبرگزاری دانا

نماز عبادی و سیاسی جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدجواد حاج علی اکبری» در مصلی تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که «جوانان ما در معرض تهاجم همه جانبه فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان قرار دارند» گفت: هدف دشمن این است که تصویر ذهنی آن‌ها از انقلاب را مخدوش کند، لذا وظیفه نهادهای فرهنگی و رسانه‌ای و شخصیت‌های تأثیرگذار این است که جوانان را با مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) آشنا کنند.

خبرگزاری دانا

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: دشمنان در صدد هستند با ایجاد بی‌ثباتی، با قدرت نیروهای مسلح ایران مقابله کنند و در این مسیر با تمام توان از ظرفیت‌های خود در فضای مجازی استفاده کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور روسیه امروز در تماس تلفنی با نخست وزیر اسرائیل تشکیل دولت را به وی تبریک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور روسیه در پیامی تلفنی که با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی داشت، تشکیل کابینه را به او تبریک گفته است.