یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه ورزش سه

امین قاسمی نژاد پس از روزهای سختی که در ترکیب گل‌گهر پست سر گذاشته به نظر می‌رسد این روزها در شرایط خوبی به سر می‌برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: متوسط معدل دانش‌آموزان در کشور 11.5 بوده که فاجعه است و باید ریشه یابی شود چون باید مشخص شود که ایراد از دانش‌آموزان است یا معلمان.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با ایام فاطمیه چند کتاب مرتبط با سیره حضرت زهرا (س) در این گزارش معرفی شده است.

خبرگزاری دانا

امام جمعه موقت تهران گفت: روحانیت پرچمدار مبارزه با فساد و دفاع از حریم اهل بیت (ع) و جمهوری اسلامی است.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در گیلان بیان اینکه پرداخت زکات نشانه ایمان انسان به خداوند است، گفت: پرداخت زکات موجب شکوفایی اقتصادی شده و فقر را کاهش می دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام حسین محمد ابراهیم گفت: مقرر شد 100 مسجد در نهضت جهاد تبیین شرکت کنند که شیوه نامه آن در اختیار این مساجد قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به ضرورت اطلاع رسانی و شفاف سازی، جدول مهمترین تکالیف دستگاه‌های اجرایی در احقاق حقوق عامه منتشر و در اختیار عموم جامعه قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسماعیلی با اشاره به اینکه ایران عزیز قدرتمندانه مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی را طی می کند، گفت: در این مسیر پیشرفت شاهد شکوفایی استعدادهای جوان ایرانی در عرصه ها و میادین مختلف هستیم و طبیعی است که با وجود این شرایط بدخواهان ملت ایران 44 سال بر طبل ناامیدی مردم بزرگ ایران می کوبند و با دروغ پراکنی در قالب تروریسم رسانه ای به دنبال آن هستند که نظام دینی را ناتوان در تحقق مسیر پیشرفت و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اعلام اینکه متوسط معدل دانش‌آموزان در کشور 11.5 بوده، گفت که این در نوع خود فاجعه است و باید کاهش معدل دانش‌آموزان در کشور ریشه‌یابی شو.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تهران با خانواده دانشجویی که در جریان ناآرامی‌های اخیر از سوی اغتشاشگران جان خود را از دست داده بود، همدردی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کرملین از گفتگوی تلفنی رئیس‌جمهور روسیه و بنیامین نتانیاهو خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گزارش ها حاکی از آن است که برخی در داخل روسیه هستند که می خواهند مسکو حملات تهاجمی جدیدی را در اوکراین آغاز کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد امین سالاری پور، شهردار منطقه 14 گفت: در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، مراسم نامگذاری کوچه‌ای دیگر از منطقه با همراهی نماینده مرکز ارتباطات شهرداری، رئیس بنیاد شهید منطقه و جمعی از معتمدان و با حضور خانواده این شهید سرافراز برگزار شد. سالاری پور در این مراسم با بیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم، گفت: باید نام شهدا زنده نگه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس کمیسیون آموزش مجلس گفت: متوسط معدل دانش‌آموزان در کشور 11.5 بوده که در نوع خود فاجعه است، باید کاهش معدل دانش‌آموزان در کشور ریشه‌یابی شود.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان_ایرنا_مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: تا اکنون پنج هزار و 601 نفر از زنان مددجو در اصفهان تسهیلات اشتغال دریافت کردند.