یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

امام جمعه موقت تهران با اشاره به وجود پنج هزار شهید طلبه در دوران دفاع مقدس گفت: استکبار بداند که عمامه جامعه روحانیت کفن ما بوده و ما برای دفاع از مردم و انقلاب خون خود را فدا می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روزنامه اسرائیل اعلام کرد ایران می‌تواند از همان فن‌آوری که برای موشک‌هایش استفاده می‌کند در برنامه فضایی خود برای ساخت موشک‌های بالستیک قاره‌پیما استفاده کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمود دولت‌آبادی سال‌ها تلاش کرد صدای آدم‌های کمتردیده‌شده را در داستان‌های‌اش بازتاب دهد و حالا نگران صداهای خفه‌شده در ایران است و می‌گوید «با این میزان خشونت متوجه عواقب خوفناک هستید؟» اما آیا صدای محمود شنیده می‌شود؟

خبرگزاری دانا

مهلت ارسال آثار برای شرکت در رویداد سرود «روایت سرباز» تا روز شنبه 3 دی ماه تمدید شد.

خبرگزاری دانا

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: سیاست خارجی اقتصاد محور در برنامه هفتم توسعه باید مدنظر قرار بگیرد. تا قبل از سال 2012 که آمریکا نفت ایران را تحریم کند تقریبا تمام پرونده‌های بین المللی ما ذیل پروژه نفت قابل مدیریت بود.

خبرگزاری دانا

مقام‌های رژیم صهیونیستی با اعتراف به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه فناوری فضایی تصریح کردند که جمهوری اسلامی ایران قادر است از فناوری‌ای که برای موشک‌های خود در برنامه فضایی مورد استفاده قرار می‌دهد، برای ساخت موشک‌های بالستیک قادر به حمل کلاهک‌های هسته‌ای، استفاده کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: وظیفه نهادهای فرهنگی و رسانه‌ای و شخصیت‌های تأثیرگذار این است که جوانان را با مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) آشنا کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک وبسایت هلندی مدعی شد که یورگن لوکادیا هرگز به ایران بازنخواهد گشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

ابراهیم عزیزی نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی طی پیامی انتصاب «محمدطیب صحرایی» به عنوان استاندار کرمانشاه را تبریک گفت.

خبرگزاری دانا

اسامی نفرات راه یافته به دیدار های رده بندی و فینال 5 وزن اول مشخص شد.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تهدیدات نتانیاهو علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز رژیم صهیونیستی در شرایط بحران سیاسی و امنیتی قرار دارد و به شدت تحت فشارهای داخلی و خارجی است و فساد و رسوایی های مالی و اخلاقی مقامات این رژیم و ناامنی ناشی از قدرت‌گیری گروه‌های مبارز فلسطینی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخیراً خبر بازگشت زنی اماراتی به زندگی بعد از 28 سال کُما مورد توجه قرار گرفت به این بهانه مروری داریم بر طولانی ترین این موارد!

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران گفت: بر اساس ارزیابی‌ها، دانشگاه تهران در مقایسه با دانشگاه‌های دیگر دوره موفقی را پشت سر گذاشت و این ناآرامی‌ها را با کمترین صدمات سپری کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عربستان و آمریکا چند ماه گذشته ازمون های مهمی را پشت سرگذاشتند که هرکدام از آنها می توانست آسیب های طولانی مدت را بر روابط دو بازیگر وارد کند. اما پشت صحنه؛ روابط دو کشور نه تنها در حال ترمیم است بلکه در حال بازسازی اتحادشان به شکلی قوی هستند.