یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهلت ارسال آثار برای شرکت در رویداد سرود «روایت سرباز» تا روز شنبه 3 دی ماه تمدید شد.

خبرگزاری دانا

محسن نادری گفت: زیبایی زن طلای وجودش است اگر به حراج گذاشته شود دیگر کمالات آن زن دیده نمی شود و حجاب نشان از کمال درونی یک زن است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لوکادیا اگرچه اعلام کرد بعد از 48 ساعت به ایران بازخواهد گشت اما در این مدت هیچ بلیتی برایش تهیه نشد و حالا با گذشت از این زمان اعلام شده، همه چیز درباره او به سمت دیگری پیش می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کتاب «میهمان عراق به قلم های عراقی» با حضور سفیر و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دفتر ریاست جمهوری عراق به «عبداللطیف رشید» رئیس جمهور این کشور اهدا شد.

خبرگزاری مهر

تبریز - رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: متوسط معدل دانش‌آموزان در کشور 11.5 بوده که فاجعه است و باید ریشه یابی شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مجلس خبرگان رهبری هدف دشمن را مخدوش کردن تصویر ذهنی جوانان کشورمان از انقلاب و رسالت نهادهای فرهنگی و رسانه‌ای و شخصیت‌های تأثیرگذار را هم آشنا کردن جوانان با مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) دانست.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس محیط زیست گفت: 2 سد نُهب در قزوین و سد مخزنی بالاخانلو در بوئین زهرا که در بالادست رودخانه شور قرار دارند، نمونه بار پروژه‌های ضد محیط زیست هستند و باید دستور عملیات اجرایی این 2 سد صادر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله جنتی گفت: وظیفه نهاد‌های فرهنگی و شخصیت‌های تأثیرگذار این است که جوانان را با مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی (ره) آشنا کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«وعده دیدار» عنوان برنامه‌ای از گروه معارف شبکه پنج سیماست که در آستانه سومین سالگرد سردار دل‌ها از قاب شبکه پنج تماشایی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله احمد جنتی روز پنجشنبه اول دی ماه در دهمین جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم) _ که در راستای اجرای تبصره 2 ماده 15 آئین نامه داخلی مجلس خبرگان رهبری _ در فاصله بین اجلاس‌های رسمی این مجلس برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، آن حضرت را الگویی کامل برای زندگی فردی و اجتماعی برشمرد. وی با اشاره...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کتاب «میهمان عراق به قلم های عراقی» با حضور سفیر ایران در دفتر ریاست جمهوری عراق به «عبداللطیف رشید» رئیس جمهور این کشور اهدا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در همین حین وبسایت TwenteInSite هلند که اخبار حوزه تیم توئنته را پوشش می‌دهد در گزارشی مدعی شده که لوکادیا هرگز به ایران بازنخواهد گشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهدی پازوکی، منضبط ترین دولت را دولت اصلاحات بدانست و گفت: شاخص های اقتصادی بیانگر آن است که بهترین برنامه بعد از انقلاب، برنامه سوم بوده که بالغ بر 60 درصد اهداف آن تحقق یافته است.

وب‌گاه فرارو

اینطور که بنظر می‌رسد مهاجم هلندی پرسپولیس هرگز به ایران بازنخواهد گشت.