یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت الله جنتی گفت: وظیفه نهاد‌های فرهنگی و شخصیت‌های تأثیرگذار این است که جوانان را با مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی (ره) آشنا کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف دشمن، مخدوش‌سازی تصویر ذهنی جوانان از انقلاب است و شخصیت‌های تأثیرگذار وظیفه دارند جوانان را با مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های حضرت امام خمینی آشنا کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از تارنمای مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، یکی از برنامه‌ها و سناریو‌هایی که دشمنان نظام در جریان و ادامه اغتشاشات و آشوب‌های چند ماه گذشته در جهت تضعیف امنیت ملی جمهوری اسلامی در دستور کار خود قرار داده‌اند، ترور و به شهادت رساندن علمای اهل سنت نظام که صبغه و سوابق و مواضع انقلابی و ولایی دارند، می‌باشد که تازه‌ترین آن به شهادت رساندن مولوی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: یک وبسایت هلندی مدعی شد که یورگن لوکادیا هرگز به ایران بازنخواهد گشت.

خبرگزاری مهر

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: فشار حداکثری علیه اقتصاد و معیشت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمن برای بی‌ثبات کردن ایران بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، گفت: به هر مبداء که از آن تعرضی علیه امنیت منافع جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد یا کمکی به رژیم صهیونیستی ارائه شود، پاسخ پشیمان‌کننده خواهیم داد.

وب‌گاه ورزش سه

یک وبسایت هلندی مدعی شد که یورگن لوکادیا هرگز به ایران بازنخواهد گشت.

وب‌گاه عصر ایران

پس از ثبت یکی از بهترین تصاویر حاشیه جام جهانی قطر - شادمانی و رقص مادر سوفون بافال با او در زمین چمن - و حضور دل گرم کننده مادر اشرف حکیمی توجه ها به این جنبه فرهنگی در مراکش جلب شد و به همین خاطر دربازگشت به رباط محمد ششم پادشاه مراکش به افتخار آنان با حضورمادران بازیکنان ضیافتی ترتیب داد...

وب‌گاه خبر آنلاین

«گذر از یلدایی سرد به صبحی روشن» عنوان یادداشت علی ربیعی در روزنامه اعتماد است که در آن آمده است: خوشبختانه امسال برخی نهادها که بیگانه با این عناصر و فرهنگ دیرین ایرانی بودند، امسال رویکردی دیگر اتخاد کرده‌اند. امیدواریم که این تغییر رویکرد پایدار بماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله احمد جنتی می‌گوید: هدف دشمن این است که تصویر ذهنی جوانان از انقلاب را مخدوش کند، لذا وظیفه نهادهای فرهنگی و رسانه‌ای و شخصیت‌های تأثیرگذار این است که جوانان را با مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) آشنا کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کتاب «میهمان عراق به قلم های عراقی» با حضور سفیر و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دفتر ریاست جمهوری عراق به «عبداللطیف رشید» رئیس جمهور این کشور اهدا شد.

خبرگزاری تسنیم

مسعود پورزارعی می‌گوید: زندگی حاج قاسم ابعاد مختلفی دارد لذا وقتی حاج قاسم در جنگ و میدان مبارزه است باید با خط ثلث ایشان را بنویسم؛ یا خط شکسته مخصوص زمان نمازشان است و معاشرت‌شان با کودکان را باید نستعلیق کرد.

خبرگزاری مهر

معاون اعتبارات بانک صادرات ایران از پرداخت بیش از 157 هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور از ابتدای سال جاری تاکنون توسط این بانک خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وقتی با بشار اسد تنها شدم گفتم من شهادت می‌دهم که پدر شما شیعه بود و نمازی که بر ایشان خوانده شد، نماز اهل سنت بود و چون شما وصی‌اش هستید، می‌خواهم از شما اجازه بگیرم که نماز میت شیعه برایش بخوانم. بشار خیلی خوشحال شد و گفت حتماً لطف می‌کنید.