شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه گاردین اعلام کرد ریشی سوناک، نخست‌وزیر انگلیس قصد دارد در سال آینده میلادی بسته کمک نظامی جدید در اختیار دولت و ارتش اوکراین قرار دهد. کمک‌های نظامی جدید انگلیس به اوکراین به ارزش 304 میلیون دلار و شامل صد‌ها هزار گلوله توپخانه است. ارتش روسیه 24 فوریه (5 اسفند 1400) «عملیات نظامی ویژه» خود را در شرق اوکراین آغاز کرد؛ مقامات ارشد دولت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرلشکر باقری گفت: ارتش جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب، در دفاع مقدس، ایجاد بازدارندگی در دفاع از کشور همواره در خط مقدم بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به نقش منافقین در اغتشاشات گفت: شیوه‌هایی که در درگیری‌های این مدت رخ داد، کشتار و ترورهایی که اتفاق افتاد و جنس ادبیاتی که شاهد آن بودیم متعلق به منافقان است.

وب‌گاه الف

در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی جشنواره «سرباز وطن» ویژه هنرمندان استان تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: نجات اقتصادی در گرو مسائل فرهنگی بوده و مهم‌ترین مسأله فرهنگ، صنایع فرهنگی و اقتصاد است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

خبرگزاری مهر

کتاب «در آخرین روزهای رضاشاه؛ تهاجم روس و انگلیس به ایران در شهریور 1320» نوشته ریچارد ا. استوارت با ترجمه عبدالرضا هوشنگ مهدوی و کاوه بیات توسط نشر نو منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری تسنیم

در بخشی از بیانیه ستاد راهبری فناوری‌های هوشمند حوزه علمیه آمده است: ضروری است همزمان با حرکت جهادی در زمینه توسعه هوش مصنوعی، مبانی و تأثیرات این فناوری نیز به طور ژرف و عمیق از ابعاد مختلف علوم اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمهوری اسلتکمی نوشت: اگرچه این حجم از فشار و جنگ روانی جهانی علیه کشورمان یک پا در بی‌تدبیری‌های داخلی و بازتاب جهانی آن دارد و یک پا در ابررسانه‌های ایران ستیز، اما هرگز نباید بی‌عملی یا انفعال یا ضعف تیم دیپلماسی دولت را در آفرینش این وضعیت از نظر دور داشت.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی (ره) می‌گوید حتی فعلی که با اختیار من انجام می‌شود خدا می‌داند و از تصمیم من باخبر است، نه اینکه جلوی تصمیم مرا می‌گیرد بلکه او می‌داند که من چه تصمیمی می‌گیرم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: ارتش جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب و در دفاع مقدس و ایجاد بازدارندگی در دفاع از کشور و ارتقا امنیت و آرامش در راه پیشرفت کشور، همواره در خط مقدم بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز دوشنبه 28 آذر 1401 در مراسم روز پژوهش دانشگاه علم صنعت ایران، "ناحیه نوآوری علم و صنعت" با حضور مسئولین ذی ربط افتتاح می‌شود. این ناحیه در پی تفاهم‌نامه تاسیس ناحیه نوآوری علم و صنعت، بصورت چهارجانبه توسط دانشگاه علم و صنعت ایران، شهرداری تهران، معاونت علمی ریاست جمهوری و معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف ایجاد شده است. در این ناحیه نوآوری...

وب‌گاه ورزش سه

در شروع دوباره بازی های لیگ برتر خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران از تیم ها خواست اشتباهات احتمالی داوران را هضم کنند و آن را یک مسئله انسانی بدانند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه النشره، ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین با اعلام اینکه صیانت از مرز‌های این کشور یک اولویت دائمی است، افزود که اوکراین برای تمام سناریو‌های احتمالی در مقابل روسیه و بلاروس آماده است. بر اساس این گزارش، زلنسکی گفت: صیانت از مرزهایمان در مقابل روسیه و بلاروس، اولویت همیشگی ما است و ما برای تمام سناریو‌های دفاعی احتمالی آماده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه، طی آیینی از پوستر دومین همایش ملی چیستی و چگونگی تحول در علوم انسانی با عنوان «تحول در تعلیم و تربیت با محوریت اندیشه‌های مقام معظم رهبری» رونمایی شد. این مراسم با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش فارس و جمعی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شیراز در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: به نظر می‌رسد معاون وزیر کشور که سمت «دبیر شورای امنیت کشور» را هم عهده‌دار است، یا به خوبی به خطرات این اجماع، واقف نیست یا آن را به دلیل ملاحظات امنیتی - سیاسی، کم‌اهمیت جلوه داده است که در هر حالت، لازم است درباره این اجماع خطرناک و پیامدهای خطرناکترش هشداری رسا به مقامات کشور و علی‌الخصوص مسئولان دستگاه دیپلماسی نظام داده شود.