شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس درباره خبرهای که برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش مطرح شده گفت: وزارت آموزش و پرورش انباشت زیادی از مسائل مختلف دارد و نمایندگان مجلس دیدگاه های خود را دارند و اگر در قالب تصمیمات فراکسیونی به اجماع برسند درباره عملکرد وزارت آموزش پرورش تذکر، تحقیق و تفحص و حتی استیضاح می تواند اقدام شود

خبرگزاری دانا

امروزه با وجود قریب به 360 شرکت دانش‌بنیان در فارس ضرورت حمایت از این شرکت‌ها و حرکت به سمت اشتغال‌آفرینی دو چندان شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بار مالی احکام صادره تا پایان سال 1401 حدود 36 هزار میلیارد ریال برآورد شده است. این در حالی است که افزایش 10 درصدی حقوق بازنشستگان موصوف در اول سال جاری (1/1/1401) و همچنین ترمیم حقوق بازنشستگان در (1/7/1401) برمبنای آخرین حقوق دریافتی (حکم 1/1/1400) صادر و بدون صدور احکام افزایشی 1.15 در سامانه صندوق پرداخت می‌گردد.

خبرگزاری دانا

رئیس مجلس شورای اسلامی امشب بعد از خبر 21 از شبکه یک سیما با مردم به صورت زنده گفت‌وگو می‌کند.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل ارتش از تحویل23 هزار باب مسکن سازمانی و 13 هزار مسکن شخصی به کارکنان ارتش خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی» برای صد و بیست و پنجمین‌بار بازچاپ شد. این اثر در 17 فصل به بیان برخی از ویژگی‌های شهید سلیمانی می‌پردازد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چندی پیش صحبت از افزایش حقوق 20 درصدی برای سال آینده شده بود اما رئیس جمهور اخیرا دستور داده برای کارمندان فرمول‌هایی برای افزایش حقوق براساس «بهره‌وری و کیفیت کار و خدمات» توسط یک تیم اقتصادی ارائه شود.

خبرگزاری تسنیم

فرهنگسرای امید در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» را برگزار می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن و مرد جوان که پس از قتل خواهرشان با چاقو، روی جسد او اسید ریخته بودند در دادگاه جنایی تهران از خود دفاع کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابراهیم رئیسی، نه برنامه هفتم را در وقت مقرر به مجلس داده است، نه لایحه بودجه را؛ دولت رئیسی پا جای پای دولت احمدی‌نژاد گذاشته و همان رویه را در پیش گرفته است.

خبرگزاری مهر

آستان خورشید عنوان فیلم مستندی است که در جشنواره فیلم حقیقت به نمایش درآمد در این فیلم مستند تحولات شهر مشهد با هجرت امام رضا (ع) به خاک خراسان از گذشته تا کنون مورد بررسی قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره برنامه دولت برای افزایش سن بازنشستگی گفت: هرچه تبدیل قانون شد، همان ملاک عمل خواهد بود.

خبرگزاری دانا

زهره بهره مند با بیان اینکه شعار پژوهش همراه با آموزش می تواند شعار همه معلمان باشد، گفت: هدف معلم پژوهنده تولید دانش است که بی درنگ در آموزش و یادگیری به کار می آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی امشب به صورت زنده با مردم گفتگو می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مهاجری در توییتی نوشت: آقای رئیسی بپذیرد غیر از دانشگاه امام صادق در سایر دانشگاه‌ها هم اقتصاد درس می‌دهند و اتفاقا فارغ التحصیلانشان خیلی باسوادتر و باعرضه‌تر از تیم اقتصادی دولت فعلی هستند

وب‌گاه مشرق نیوز

فدراسیون فوتبال داوران هفته دوازدهم لیگ برتر را اعلام کرد که بر اساس آن "محمدحسین زاهدی‌فر" دیدار استقلال و پرسپولیس را قضاوت می کند.