شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

خرم آباد - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان جزئیات مراسم تشییع شهدای گمنام را در این استان تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

رییس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه بسیاری از معضلات در مذاکرات حل شده و امروز فقط مسئله پادمان مانده است، اظهارداشت: ایران آمادگی دارد به تعهدات برجامی اش بازگردد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

خبرگزاری دانا

مقام‌های اوکراینی می‌گویند روسیه بامداد امروز (دوشنبه) با استفاده از حداقل 20 هواپیمای بدون سرنشین، مناطق مختلفی از کی‌یف شامل زیرساخت‌های حیاتی را هدف قرار داد.

خبرگزاری تسنیم

رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت کار گفت: هزار میلیارد تومان برای اشتغالزایی 35 هزار نفر در حوزه مشاغل خانگی کشور در سال جاری پرداخت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لیندا توماس گرینفیلد، نماینده آمریکا در سازمان ملل در گفت‌وگو با شبکه الجزیره گفت که حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل پیامی برای تهران به همراه دارد مبنی بر اینکه ما خشونت علیه زنان را محکوم می کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گفت: مسیر تمدن‌ها در ارتباط با نحوی پیوند دانش و نظام حکمرایی ملت‌ها تعیین شده است.

خبرگزاری مهر

هیئتی از آژانس بین المللی انرژی اتمی شب گذشته (یک‌شنبه) در حالی به تهران سفر کرد که در هفته‌های اخیر، کشورهای غربی از همه‌ی اهرم‌های فشار خود در جنگ ترکیبی علیه ملت ایران استفاده کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشارکت بسیار پایین 8.8 درصدی در انتخابات پارلمانی تونس ممکن است به نقطه ای تعیین کننده در مبارزه میان قیس سعید و مخالفانش که پراکنده هستند اما با اعتماد به نفس تبدیل شود. ب

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از تشکیل شبکه نخبگانی و استفاده از ظرفیت آنها توسط شهرداری تهران خبر داد و گفت: بنا داریم از این ظرفیت و پتانسیل در نظام حکمرانی استفاده خواهیم کرد.

وب‌گاه الف

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: جوانان ما در دانشگاه با آن استعداد و نبوغ در معرض توفیقات و تلاش‌ها و حمایت‌ها و دلسوزی‌های شما مسئولین دانشگاهی قرار دارند و در این راستا باید به دانشجویان اجازه شنیده شدن حرف‌هایشان داده شده و تعامل و اقدامات تاثیرگذار فرهنگی در دانشگاه‌ها تقویت شود.