شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس در صورت عدم بازگشت به ایران با اقدام حقوقی و رسمی این باشگاه مواجه خواهد شد.

خبرگزاری مهر

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) با اشاره به دلیل عدم بین المللی شدن فرودگاه امام خمینی گفت: فرودگاه امام خمینی به دلیل بی ثباتی در دولت قبل بین المللی نشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شعار نویسی ادامه دار بر روی دیوار سفارت انگلیس از یک سو و نصب بنرهای عجیب شهرداری در اطراف این سفارت روز گذشته جنجال به پا کرد.

خبرگزاری دانا

مشاور عالی مقام معظم رهبری و وزیر امور خارجه پیشین ایران با تاکید بر اینکه ما داشتن سلاح هسته‌ای را امنیت آفرین نمی‌دانیم و مولفه‌های دیگری را در زمینه امنیت مورد توجه داریم، گفت: البته به این موضوع نیز توجه داریم که داشتن فناوری هسته‌ای خود بازدارنده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور مقام معظم رهبری در سومین مجمع گفتگوی تهران بیان کرد: در زمانی که وزیر خارجه بودم نمایندگان برخی کشورهای عربی به ما می‌گفتند که وقتی توانایی دارید چرا بمب تولید نمی‌کنید؟ ما از لحاظ اعتقادی تولید بمب را حرام می‌دانیم و صلاح نمی‌دانیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص انتخاب داوران دربی و همچنین استفاده از VAR ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد احتمالاً تا 40 روز دیگر کلاس آموزشی داوران برای استفاده از VAR آغاز خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

ایران آمادگی دارد که به تعهدات هسته‌ای خود بازگردد در صورتیکه طرف‌های مقابل نیز به تعهداتشان عمل کنند. در ارتباط با مذاکرات اخیر نیز مسئله پادمانی و ادعاهای مطرح شده از سوی آژانس باقی مانده است که البته مطالب مطرح شده مطالب قدیمی است و امیدواریم که سفر اخیر کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران باعث شود که قضیه حل شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده کل ارتش گفت: با برنامه‌های پیش‌بینی شده از سال 1403 دیگر هیچ مشکلی در حوزه مسکن کارکنان ارتش نخواهیم داشت.

خبرگزاری مهر

یک نماینده مجلس گفت: متأسفانه سازمان طرح و برنامه اعتقادی به فرهنگ و حتی 26 سیاست کلیدی ابلاغی مقام معظم رهبری ندارند.