شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، قانون‌گذاران آمریکایی از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات خواستار گنجاندن افزایش میزان حمایت نظامی از تایوان و اوکراین در بودجه سال آینده این کشور شدند. به نوشته «هیل»، روسای کمیته روابط خارجی سنا و مجلس نمایندگان آمریکا به همراه شمار دیگری از نمایندگان و سناتورهایِ هر دوحزب، خواستار کمک 500 میلیون دلاری برای کمک نظامی به اوکراین و 250 میلیون...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرتیم حفاظت از مسعود رجوی مدعی می‌شود که سازمان مجاهدین خلق قصد جذب محمدرضا شجریان را داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روحانی، محمدجواد ظریف را به دیدار با رئیس‌جمهور چین فرستاد و خود مهیای سفر به فرانسه شد. سفری که در آن انبوهی از قرارداد‌های تجاری ازجمله خرید ایرباس به امضا رسید، اما درنهایت هواپیمایی وارد ایران نشد. دولت دوازدهم برای آنکه نشان دهد برای تعامل همه‌جانبه با غرب وارد میدان شده همه پالس‌ها از جمله بی‌احترامی به ابرقدرت اقتصادی آینده جهان را نیز ارسال کرد.

وب‌گاه فرارو

حالا چند سالی است بزرگان پزشکی ایران درباره کم شدن تعداد جراحان و دیگر مشکلات جراحی در ایران هشدار می‌دهند. از طرف دیگر، بیماران زیادی در سال‌های گذشته بار‌ها از مجبور شدن به پرداخت زیرمیزی‌های سنگین به جراحان، ماندن در نوبت‌های طولانی جراحی، منوط شدن جراحی‌های گاه ضروری به پرداخت هزینه و... موضوعاتی است که بیماران و خانواده‌های‌شان از آن‌ها گله‌مندند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سیاستمداران و کارشناسان غربی بیش از پیش به مخرب بودن سیاست آمریکا و اتحادیه اروپا در برخورد با مناقشه نظامی کنونی در اوکراین پی برده و اذعان دارند. جف یانگ، یکی از اعضای حزب دموکرات آمریکا معتقد است که ایالات متحده و ناتو در دامن زدن به درگیری نظامی در اوکراین و کشته شدن مردم غیرنظامی در منطقه دونباس نقش زیادی داشته‌اند. وی خواستار محاکمه آنتونی...

خبرگزاری دانا

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی گفت: کاروان هنری «روایت حبیب» از 13 آذر ماه تا 13 دی ماه، به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در 9 استان حضور داشته و برنامه‌های متنوعی را برای دانش آموزان اجرا می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سفر رئیس جمهور چین به عربستان و توافق دو طرف بر سر یک برنامه عملیاتی مشترک 4ساله برای تقویت استراتژیک مشارکت خود، مورد توجه رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی قرار گرفته است. رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز به این سفر در قالب اخبار و تحلیل‌های متعدد توجه نشان دادند. این رسانه‌ها تلاش کردند سفر مذکور را در قالب دوگانه ایران و عربستان و به‌ضرر جمهوری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیرکل حزب کارگزاران می گوید گفت: برخی از مقامات کشور ایران در زمانی که در ریاست بودند هم نمی‌توانستند این بار سنگین را از دوش مردم بردارند دیگر چه برسد به الآن.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زمین‌های گل‌آلود مناطق جنگی اوکراین در ماه‌های بارانی اخیر مانع حرکت خودروها و ماشین‌های زرهی بوده‌اند اما با سردتر شدن هوا و یخ زدن زمین، احتمال این وجود دارد که هر دو طرف حملات خود را از سر بگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عده ای از معامله گران معتقدند در کنار عوامل اقتصادی و سیاسی؛ یکه تازی نرخ حواله درهم و افزایش قیمت دلار در بازارهای همسایه موجب شده اسکناس آمریکایی در تهران صعودی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با هفته پژوهش از نخستین دستگاه شتاب دهنده تحت عنوان داینامیترون و همچنین رادیوداروی گالیوم با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی بعد از اینکه طی سال‌های گذشته خود را به تخت پادشاهی نزدیک‌تر کرد، تلاش گسترده‌ای برای ارائه چهره‌ای اصلاح‌طلبانه از خود به کار گرفته و وانمود می‌کند که رویکردهای سنتی عربستان به پایان رسیده و مردم این کشور از این پس با آزادی بیان و عمل و رفتار بیشتری زندگی خواهند کرد. وی با توسعه نمونه‌های زندگی مدرن اروپایی...

خبرگزاری مهر

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به نقش منافقین در اغتشاشات گفت: شیوه‌هایی که در درگیری‌های این مدت رخ داد، کشتار و ترورهایی که اتفاق افتاد و جنس ادبیاتی که شاهد آن بودیم متعلق به منافقان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کتاب «اسلاوهای سرگردان» تازه ترین ترجمه منتشر شده از جان تامپسون نویسنده و پژوهشگر آمریکایی در ایران از سوی انتشارات کتاب نیستان وارد بازار نشر شد. تامپسون در ایران با کتاب رسانه ها و مدرنیته شناخته است.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران در بازدید رئیس جهاددانشگاهی از این مرکز، از ذخیره‌سازی 52 هزار نمونه زیستی در مرکز ملی ذخائر ژنتیکی و زیستی ایران خبر داد.