شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

رئیس صدا و سیما درباره وضعیت پخش سریال «عاشورا»، سریال «ترور» حاج قاسم سلیمانی و همچنین وضعیت تولید «حضرت موسی (ع)» و «سلمان فارسی» توضیحاتی داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حال حاضر وزارت بهداشت به 23 هزار نیرو، 10 هزار نیروی بهداشت، 23 هزار پرستار و 7 هزار نفر برای پایگاه‌های اورژانس احتیاج دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شامگاه 21 آذر سقوط مرگبار دختری جوان از پل عابر پیاده شهرک آپادانا به بازپرس محمدرضا صاحب جمعی و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این احتمال وجود دارد که به دلیل تداوم آلودگی هوای تهران در هفته جاری برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در روز سه‌شنبه لغو شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کیفیت هم‌اکنون هوای پایتخت 157 است و در 23 ایستگاه سنجش کیفیت هوا در شرایط قرمز قرار دارد.

خبرگزاری دانا

محمد وحیدی با تاکید بر پایین بودن پوشش بیمه تامین اجتماعی در خراسان شمالی، گفت: در حال حاضر هشت هزار کارگر ساختمانی در خراسان شمالی در انتظار بیمه تامین اجتماعی هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستاد مدیریت حمل‌ونقل سوخت بر اساس فایل پالایشی که راهور ناجا در اختیار آنها قرار داده است، خودروهای فرسوده را مشخص می‌کنند، به‌عبارتی در این فایل خودروهایی که به سن فرسودگی رسیده‌اند، مشخص شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن 37 ساله ای که زندگیش بخاطر عمل های پیکرتراشی تباه شده بود گفت: «من زندگی ام را پای عمل زیبایی گذاشتم»

خبرگزاری مهر

مشهد پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد و مورد استقبال فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی قرار گرفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک نشریه لبنانی امروز شنبه مدعی شد که دیداری احتمالی بین ایران و عربستان در حاشیه نشست منطقه ای چند جانبه هفته جاری در شهر امان پایتخت اردن برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانا

کمبود زیرساخت‌های درمانی در استان کهگیلویه‌وبویراحمد موجب شده است که مردم این استان برای امورات مربوطه به دیگر استان‌ها رفت‌وآمد کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها طی دو روز آینده وجود دارد. در همین راستا کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران با تشدید وضعیت آلودگی هوا و افزایش شاخص آلودگی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف تشکیل جلسه داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، سید محمد موسوی شهردار این منطقه از پیشرفت فیزیکی 92 درصدی در مرکز محله حر و بهره برداری از این پروژه تا 10 روز اتی خبر داد و گفت: پروژه مرکز محله حر با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان و بهسازی معبر جنوبی خیابان دانشگاه جنگ در دو فاز انجام شده و شامل دو بخش پیاده رو سازی و جدول کشی کنار نهر‌ها بوده است. موسوی...

خبرگزاری مهر

مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند در دانشگاه علم و صنعت ایران با شعار «بهینه‌سازی نظام حکمرانی کشور با نوآوری در تولید ابزارهای هوشمند و بسیج ظرفیت‌ها» افتتاح شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در وهله اول باید کاری کنیم که دختران و پسران دهه شصتی باهم ازدواج کنند؛ تعداد چهار میلیون دویست هزار دهه شصتی و دهه پنجاهی مجرد در کشور داریم که نیمی دختر و نیمی پسر هستند، اگر دو میلیون نفر آن‌ها با هم ازدواج کنند و صاحب دو فرزند شوند عدد قابل توجهی به جمعیت اضافه می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد اسلامی گفت: اجرای قانون اقدام راهبردی غنی سازی را به سطحی رساند که در حال حاضر ظرفیت غنی سازی کشور به بیش از دو برابر کل تاریخ این صنعت رسیده است.