شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 11 تهران از پیشرفت فیزیکی 92 درصدی در پروژه مرکز محله حر و بهره‌برداری از این پروژه تا 10 روز آتی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضور نیافتن شهردار تهران در افتتاحیه‌های شنبه‌های امید و افتخار طی دو هفته اخیر خبرساز شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: قانون اقدام راهبردی، قانون خوبی برای توسعه صنعت هسته‌ای بود و امروز اجرای این قانون غنی‌سازی را به سطحی رساند که در حال حاضر ظرفیت غنی‌سازی کشور به بیش از دو برابر کل تاریخ این صنعت رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مادری با یک بیماری نادر در انگلیس توانست نوزادی سالم را به دنیا بیاورد و امیدوار است بتواند تعداد فرزندانش را افزایش دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خلیفه‌ست در مدار 381 مایلی (613 کیلومتری) از سطح زمین قرار دارد و به ورزشگاه شهر آموزش که جام جهانی فوتبال 2022 در آن در حال برگزاری است، نگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان انرزی اتمی کشور گفت: امروز با اجرای قانون اقدام راهبردی غنی سازی را به سطحی رساند که در حال حاضر ظرفیت غنی سازی کشور به بیش از دو برابر کل تاریخ این صنعت رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه شهید قاسم سلیمانی در قالب همایش ملی پژوهش در دفاع مقدس صبح امروز در محل سالن خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد. در این مراسم جمعی از چهره‌های علمی و فرهنگی در حوزه دفاع مقدس حضور داشتند و سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایراد سخن پرداخت. در این نشست جمعی از سران لشکری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده روسیه در مذاکرات رفع تحریم‌ها ضمن استقبال از سفر آتی کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران، گفت که در صورت حذف عوامل تحریک‌آمیز از دستورکار شورای حکام آژانس، شانس دستیابی به نتیجه مثبت در مذاکرات وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ به شهروندان خطاب به کاربران به خصوص قشر نوجوان و جوان گفت که به تبلیغات دروغین افراد سودجو در فضای مجازی توجه نکنند و از فعالیت در چنین سایت‌هایی خود داری کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران، امیر شهرابی، بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی مقام معظم رهبری، طرح‌های جامع و تفصیلی شهر تهران و اولویت‌های 34 گانه ابلاغی شورای اسلامی شهر تهران را از مهمترین اسناد فرادستی در تدوین برنامه چهارم برشمرد و افزود: این برنامه هم اکنون برای بررسی، روی میز شورای شهر قرار دارد و پس از تشکیل کمیسیون...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست انتقال تجربه پزشکان و کادر درمان از کرونا با نویسندگان و ایده‌پردازان جهت نگارش ایده و شرکت در پروژه سینما سلامت در ساختمان شماره سه بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد. علی گنجعلی‌خان مدیر درمان مجتمع بیمارستان امام خمینی (ره) و دبیر علمی، زهرا شاهین‌فر دبیر رویداد، مصطفی نظری‌زاده فیلمنامه نویس، کارگردان و دبیر هنری به همراهی جمعی از پرستاران...

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته معاون وزیر نفت در امور پخش فرآورده‌های نفتی، هم اکنون تمامی واحدهای عملیاتی در سرویس قرار دارد و بنزین سوپر، بنزین یورو، بنزین معمولی، گازمایع و پروپیلن و دیگر محصولات در حال تولید است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اکونومیست پس از یک سلسله جلسات توجیهی بی‌سابقه با رؤسای اوکراین، سر مقاله این هفته خود را با عنوان «جنگ زمستانی» به جنگ اوکراین اختصاص داده و درباره تهاجم دوباره روسیه به اوکراین هشدار می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیراهن شماره 10 آرژانتین (مسی) تمام شده... لطفا سوال نفرمایید! این شرایط در همه جای جهان، از بوئنوس آیرس گرفته تا مادرید، دوحه، توکیو و... حکمفرماست. البته در این میان شاهد تولیدات دیگری با محوریت مسی نیز هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عبدالله نوری درباره حوادث اخیر در کشور نوشت: سکوت مراجع و علمای شیعه در برابر رفتار و عملکرد تنش‌زا و پراشتباه حکومت برای بسیاری از مردم سئوال‌برانگیز شده است و می‌پرسند آیا ایشان این نوع رفتار را درست می‌دانند؟ آیا ذبح اخلاق و انسانیت با تهدید و خشونت عریانِ حکومت در برابر اعتراض مردم، توجیه اخلاقی و شرعی دارد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد24 نوشت: حقیقت‌پور می‌گوید: امام جمعه مشهد را نماینده نظام نمی‌دانم و اساسا نماز جمعه مشهد نه تنها صدای نظام نیست، بلکه خیلی مهم هم نیست و به همین دلیل نباید رفتارهای آقای علم الهدی را به حساب نظام گذاشت.