جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

نشست خبری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با شعار "گفتمان مقاومت، نضهت جهانی مستضعفین و آزادی قدس شریف" در پهنه خلیج فارس برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برگزیده مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز برخی از جوانان در خصوص ماهیت و مبانی انقلاب اسلامی تردید دارند که اساساً چرا انقلاب شده است و این چراغ علم است که می‌تواند این مسیر را برای آنان روشن کند تا گام‌های درستی بردارند. فرمانده سپاه عنوان داشت:...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی ظهر پنجشنبه در همایش اقتدار در سایه ولایت در جمع گردان‌های طلاب روحانیون تیپ مستقل 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: در سختی‌ها و حوادث مختلف، طلاب در عرصه خدمت رسانی به مردم و آرام کردن دل‌ها به صحنه می‌آیند. فرمانده سپاه گفت: در دوران کرونا اقداماتی که حتی خانواده بیماران از پذیرش آن امتناع...

وب‌گاه ورزش سه

در صورتی که محمدرضا داورزنی از ریاست فدراسیون والیبال کنار برود، اولین عضو هیات اجرایی جدید کمیته ملی المپیک است که بدون فدراسیون خواهد بود.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور با بیان اینکه ما هرگز در برابر تحریم متوقف نخواهیم شد، گفت: ما امروز صادرکننده محصولات نفتی و غیرنفتی هستیم و این نشان دهنده پیشرفت بی مثال ایران اسلامی است.

خبرگزاری دانا

بهمن صحرایی بر ضرورت ساخت زائرسراهای دائمی در کرمانشاه تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور عالی وزیر کشور گفت: سالانه 530 هزار سقط جنین عمدی در کشور اتفاق می‌افتد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مسجد تاریخی حضرت امام خمینی (ره) شهر کرمان میزبان مراسمی بود با عنوان «نسیم محراب» که به‌مناسبت نخستین یادواره چهار شهید قیام 24 آذرماه سال 1357 برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

الکساندر خوداکوفسکی، فرمانده شبه نظامیان دونتسک روسیه، این هفته به تلویزیون دولتی گفت که سلاح های هسته ای یکی از راه‌های پیروزی روسیه در جنگ است.

وب‌گاه عصر ایران

صدراعظم آلمان جنگ اوکراین را تلاش ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه برای "بازسازی امپراتوری روسیه" دانست؛ تلاشی که به گفته شولتس نتیجه‌ای معکوس داشته و آینده این کشور را نابود می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر یکی از مراکز درمانی تهران درباره مراجعه میرحسین موسوی به این مرکز درمانی توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بحبوحه افزایش تنش‌ها در کشور‌های جهان درباره توانمندی هسته‌ای روسیه، پوتین با عقب نشینی در حمله همه جانبه خود به اوکراین مواجه شده است.

خبرگزاری تسنیم

جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا گفت: مرزهای ساحلی کشور در آینده نزدیک به انواع شناور تندرو و پیشرفته مجهز می‌شود و در راستای ارتقا مأموریت‌های محوله گام بلندی در این مرزها برداشته خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تخصیص 7 هزار میلیارد تومان اعتبار به صندوق حمایت از بیماران صعب‌العلاج خبرداد.