جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

امام جمعه بوشهر از ساخت 2 اردوگاه بزرگ فرهنگی، تفریحی و آموزشی ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و گفت: در این راستا لازم است تأمین زمین این مجتمع‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیمان صالحی، رئیس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری امروز (پنجشنبه) در بیست و سومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده با اشاره به بودجه‌های بخش پژوهش و فناوری کشور‌های مختلف اظهار داشت: سهم بودجه تحقیق و توسعه از تولید ناخالص ملی در سنگاپور 1.9 درصد، در رژیم صهیونیستی 5.4 درصد، در عربستان سعودی 52 صدم درصد، در آلمان 3.14 و در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی تنگه‌ی هرمز بسته شود علاوه بر اینکه کشورهای جهان خسارت می‌بینند کشور ما نیز به همان اندازه زیان خواهد دید. ما خود صادر کننده نفت هستیم و بیش از یک میلیون بشکه نفت صادر می‌کنیم و به پول آن به شدت احتیاج داریم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از این ظرفیت ها که در قانون بودجه نیز آمده اما آنطور که انتظار می رفت از آن بهره نگرفته ایم، بحث تهاتر نفت است؛ می توانیم از تهاتر نفت برای اجرای پروژه ها بیشتر استفاده کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادنیوز نوشت: آنچه محسن رضایی قبلا گفته بود و آنچه امروز در بازار مشاهده می‌شود این روزها با این ویدئو تبدیل به سوژه داغ فضای مجازی شده است.

خبرگزاری مهر

رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر لزوم مردمی کردن مدیریت آب در استان گفت: مدیریت آب در بخش کشاورزی با شیوه نامه دانش بنیان تحقق پیدا می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

درآمد نفتی روسیه در نوامبر در حالی کاهش پیدا کرده که قیمت گرید نفتی صادراتی اورال در اوایل دسامبر، به حدود 43 دلار در هر بشکه افت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: اگر برای تحریم افراد یا مسائل حقوق بشری و فرهنگی تنگه‌ی هرمز بسته شود ایران با کل جهان درگیر می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

بایدن در این سخنرانی از تخصیص میلیاردها دلار در سرمایه‌گذاری‌های تجاری جدید و تلاش برای کمک به گسترش دسترسی به اینترنت در قاره آفریقا که به گفته بایدن برای تقویت رشد اقتصادی لازم و ضروری است، خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

طرفه این که کشف حجاب زنان (‌نه همه که برخی و به هر حال بی بیم گشت و عسس مثل قبل از ماجرای تلخ مهسا) در دولت ابراهیم رییسی رخ داده و در دولت او ایران از کمیسیون مقام زن در سازمان ملل اخراج می‌شود و این یعنی هم چوب را خورده‌اند و هم پیاز را! هر چند پاسخ آقای رییسی را هم می‌توان حدس زد: می‌خواهند قطار پیشرفت ما را متوقف کنند ولی این قطار به حرکت خود ادامه می‌دهد. شاهد می‌خواهید؟ تعداد...

خبرگزاری تسنیم

ورود مسئولان حکومت اسلامی در فعالیت‌های اقتصادی با امرار معاش متعارف آنها تفاوت دارد. چنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید فرمودند: «با دخالت مسئولین دولت و دستگاه‌های دولتی در فعالیت‌های اقتصادی موافق نیستم، اما با هدایت، نظارت و کمکشان موافقم.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهوری اوکراین مدعی حمله روسیه با 13 پهپاد ایرانی به خاک این کشور شد و گفت: همه آنها منهدم شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عده ای از معامله گران معتقدند خبر محمد اسلامی مبنی بر سفر نمایندگان آژانس به ایران تا حدوی مثل آب روی آتش عمل کرد و موجب شد قدرت معامله گران کاهشی بیشتر شود و از سرعت افزایش قیمت دلار کاسته شود.

خبرگزاری مهر

یک پژوهشگر دفاع مقدس گفت: همواره سعی می‌کنم از تهدیدها و سختی‌ها یک راه نجات پیدا کنم و بهترین راه نجات را در این دیدم که سختی و درد را کنار بزنم و کتاب بنویسم.