شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی، سرپرست موسسه اطلاعات و نماینده شش دوره مجلس درگذشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رهبران روحانی، سیاسی و مسئولان گروه‌های فلسطینی و لبنانی شرکت کننده در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه تابناک

میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: در شرایطی که دشمنان خارجی، سلطنت‌طلب‌ها، منافقین خلق و اپوزیسیون خارج‌نشین با استفاده از فضای مجازی و ماهواره و به واسطه مشکلات اقتصادی سخنان مسموم خود را منتشر می‌کنند، متاسفانه برخی نیز در داخل به‌گونه‌ای اظهار نظر می‌کنند که گویا تکرار همان حرف‌هاست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه به غرب هشدار داد در صورتیکه موشک‌های دوربرد به اوکراین عرضه کنند، مسکو مواضعی را که تاکنون در اوکراین هدف قرار نداده است، مورد حمله قرار می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید محمود دعایی (30 فروردین 1320 یزد)، روحانی و سیاستمدار ایرانی است. او عضو مجمع روحانیون مبارز از سال 1366 تاکنون، سرپرست مؤسسه اطلاعات از سال 1359 تاکنون و نماینده شش دوره ابتدایی مجلس شورای اسلامی از ابتدا تا سال 1383 بوده‌است

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی در گذشت مادر شهیدان لشگریان را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

مسئولان گروه‌های فلسطینی و لبنانی شرکت کننده در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: تبریزی، پژوهشگر تاریخ گفت: تصمیم گرفتند همان کاری که روشنفکران و غرب‌زدگان در عصر مشروطه با شیخ فضل‌الله نوری انجام دادند با امام راحل انجام دهند و ایشان را اعدام و روحانیت را منزوی کنند بنابراین حکم اعدام امام راحل را صادر کردند

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید محمود دعایی درگذشت

وب‌گاه 55 آنلاین

محسن دهنوی نماینده مجلس شورای اسلامی درباره آینده کشور ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری نوشت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یک محفل خصوصی، از دیدار محرمانه با حضرت امام خمینی (ره) در سال آخر عمر امام بیان کردند؛ جایی که امام برای اولین بار در حضور سران قوا به ایشان می‌گویند «شما رهبر بشوید».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه عبری زبان فاش کرد که تعویق سفر رئیس جمهوری آمریکا به منطقه با اوضاع سیاسی داخلی رژیم صهیونیستی و وضعیت دولت این کشور پس از از دست دادن اکثریت در پارلمان در ارتباط است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری فلسطینی سما به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت دلیل تعویق سفر جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به منطقه و اراضی اشغالی را فاش کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهوری روسیه درباره ارسال تسلیحات دوربرد به اوکراین به آمریکا هشدار داد و گفت: در این صورت، نقاط جدیدی در خاک اوکراین هدف قرار خواهند گرفت که تاکنون مورد هدف قرار نگرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنان منتشرنشده رهبر انقلاب درباره دیدار محرمانه با امام خمینی (ره) را در ادامه ببینید.