یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی امنیت ملی با انتشار پیامی درگذشت حجت الاسلام سید محمود دعایی نماینده رهبری و سرپرست موسسه اطلاعات را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهور با تسلیت رحلت حجت‌الاسلام دعایی، تجربه گرانسنگ ایشان را نمونه‌ای از مردم داری، ساده زیستی و اخلاق توصیف کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام ناطق نوری به مناسبت درگذشت مرحوم دعایی پیام تسلیت داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در پیامی با ارج نهادن به خدمات صادقانه یار دیرین امام و انقلاب، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین دعایی درگذشت وی را به خانواده مکرم آن مرحوم، رهبر معظم انقلاب، جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت گفت.

وب‌گاه عصر ایران

دعائی عمر با برکت خود را با مجاهدت و خدمت صادقانه و بی ادعا به مردم و در رکاب امامین انقلاب سپری کرد و به واقع نمادی قابل الگوگیری از طلبه ای با زیست و منش انقلابی و مردمی بود.

خبرگزاری دانا

در حالی‌که شصت و هشتمین نشست محرمانه «بیلدربرگ» با ترکیبی نظامی - امنیتی در واشنگتن برگزار می‌شود و اوکراین از محورهای این نشست است، گمانه‌زنی شده غرب احتمالاً در حال برنامه‌ریزی برای جنگ‌افروزی در ماه‌های آینده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از سگ‌گردانی گفت: اگر مسئولان نمی‌توانند اقدامی انجام دهند گروه‌های مردمی باید وارد میدان شوند و جلوی این کار را بگیرند.

وب‌گاه عصر ایران

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی، سرپرست موسسه اطلاعات و نماینده 6 دوره مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه در 81 سالگی به دیار باقی شتافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور روسیه به غرب درباره تامین موشک‌های دوربرد برای اوکراین و حمله به اهدافی جدید در این کشور هشدار داد.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی یار دیرین امام (ره)، سرپرست موسسه مطبوعاتی اطلاعات و نماینده 6 دوره مجلس شورای اسلامی درگذشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور در پیامی با ارج نهادن به خدمات صادقانه یار دیرین امام و انقلاب، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی درگذشت وی را به خانواده مکرم آن مرحوم، رهبر معظم انقلاب، جامعه رسانه‌ای کشور و عموم دوستدارانش تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با انتشار پیامی درگذشت تاسف بار حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود دعایی نماینده رهبری وسرپرست موسسه اطلاعات را تسلیت گفت.

وب‌گاه عصر ایران

حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی، مدیرموسسه اطلاعات ایران ظهر امروز یکشنبه 15 خرداد ماه در سن 81 سالگی بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مقام‌ها و شخصیت‌ها در پیام‌های جداگانه درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمود دعایی، یار دیرین انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را تسلیت گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یک محفل خصوصی، از دیدار محرمانه با حضرت امام خمینی (ره) در سال آخر عمر امام بیان کردند؛ جایی که امام برای اولین بار در حضور سران قوا به ایشان می‌گویند «شما رهبر بشوید».