یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یک محفل خصوصی، از دیدار محرمانه با حضرت امام خمینی (ره) در سال آخر عمر امام بیان کردند؛ جایی که امام برای اولین بار در حضور سران قوا به ایشان می‌گویند «شما رهبر بشوید».

وب‌گاه تابناک

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در پیامی در گذشت مرحوم حجه الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی را تسلیت گفت.

وب‌گاه تابناک

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی را تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر هند در کشورمان به دلیل اهانت رسانه‌های این کشور به پیامبر اعظم (ص) به وزارت خارجه احضار شد.

وب‌گاه عصر ایران

مأمن روزنامه نگاران و هنرمندان بود در تندباد حوادث و اهل فرهنگ و هنر را با نگاه ایدیولوژیک نمی‌نگریست و بر پیکر روشن‌فکران عرفی اعم از زن و مرد نماز می گزارد و حق این است که اهل قلم با حضور در آیین‌های او این لطف و صفا را پاس دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

این چهره متعهد، سرشناس و پر تلاش عرصه فرهنگ و رسانه کشور در عمر با برکت خویش لحظه ای از خدمت و مجاهدت در راه مبارزه با استبداد و خدمت به آموزه های دینی از پای ننشست.

وب‌گاه تابناک

حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی، به ملکوت اعلی پیوست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلال خوش‌چهره روزنامه‌نگار پیشکسوت کشورمان و از نزدیکان سیدمحمود دعایی مدیرمسول روزنامه اطلاعات با تایید خبر درگذشت او، دلیل درگذشت وی را حمله قلبی در ساعات عصرگاهی امروز یکشنبه 15 خرداد 1401 اعلام کرد و گفت: حجت‌الاسلام دعایی پیش از این به دیابت، فشار خون و نارسایی قلبی مبتلا بود. وی ادامه داد: حجت‌الاسلام دعایی تا آخرین لحظات حیاتش درباره شماره...

وب‌گاه مشرق نیوز

به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان پیام تسلیتی صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور پیشین در پی درگذشت حجت الاسلام دعایی نوشت؛ این چهره متعهد، سرشناس و پر تلاش عرصه فرهنگ و رسانه کشور در عمر با برکت خویش لحظه ای از خدمت و مجاهدت در راه مبارزه با استبداد و خدمت به آموزه های دینی از پای ننشست.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی طی یادداشتی به موضوع ارتجاع فرهنگی اشاره کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی نوشت: صدای گرم او در رادیوی صدای روحانیت مبارز در دوران مبارزه و خلق و خوی نرم او در روزنامه وزین اطلاعات در دوران پیروزی از یادها نخواهد رفت.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه گفت: مرحوم دعایی جهادگر میدان فرهنگ و تبیین، با نگاهی مشفقانه و خاضعانه همواره در فکر تعالی و پیشرفت ایران اسلامی بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نورنیوز نوشت: نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با انتشار پیامی درگذشت تاسف بار حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود دعایی نماینده رهبری وسرپرست موسسه اطلاعات را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با انتشار پیامی درگذشت تاسف بار حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود دعایی نماینده رهبری وسرپرست موسسه اطلاعات را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی را تسلیت گفت.