یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد جواد ظریف در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمود دعایی را تسلیت گفت.

وب‌گاه تابناک

صدای گرم او در رادیوی صدای روحانیت مبارز در دوران مبارزه و خلق و خوی نرم او در روزنامه وزین اطلاعات در دوران پیروزی از یادها نخواهد رفت. حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: وحدت موجب پیروزی جبهه مقاومت بر صهیونیست‌ها خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور تعدادی از فعالان و شخصیت های فرهنگی و اجتماعی عمان روز یکشنبه 15 خردادماه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه به غرب هشدار داد در صورتیکه موشک‌های دوربرد به اوکراین عرضه کنند، مسکو مواضعی را که تاکنون در اوکراین هدف قرار نداده است، مورد حمله قرار می‌دهد.

وب‌گاه تابناک

سیدمحمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات عصر امروز در منزلش دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبران روحانی، سیاسی و مسئولان گروه‌های فلسطینی و لبنانی شرکت کننده در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه عصر ایران

صدای گرم او در رادیوی صدای روحانیت مبارز در دوران مبارزه و خلق و خوی نرم او در روزنامه وزین اطلاعات در دوران پیروزی از یادها نخواهد رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانا

15 خرداد 1342 به عنوان نقطه عطف و سرآغاز نهضت مبارزاتی امام خمینی (ره) بود که به دلیل شهادت بسیاری از هموطنان به عنوان روز عزای عمومی اعلام شد اما نتیجه‌اش همان بهار آزادی در 22 بهمن 57 شد که جای شهدا نیز خالی بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

این فایل صوتی، حاوی سخنانی است که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یک محفل خصوصی، از دیدار محرمانه با حضرت امام خمینی رحمه‌الله در سال آخر عمر امام بیان میکنند؛ جایی که امام برای اولین بار در حضور سران قوا به ایشان میگویند «شما رهبر بشوید». منبع: فارس

خبرگزاری مهر

حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی، سرپرست موسسه مطبوعاتی اطلاعات و سفیر سابق ایران در عراق در گذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام سعیدی گفت: آیا ما در دوران جولان احتکار، اجحاف، تقلب، گران‌فروشی و بی‌رحمی به همنوعان، آماده ظهور حضرت هستیم؟ به نظر می‌رسد در عرصه آمادگی‌های فردی همچنان با ظهور فاصله داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید حسن خمینی: مرحوم دعایی از خالص ترین یاران امام و بیت ایشان در ایام مبارزه و انقلاب بود / مهربانی و صفای او و دل دریایی و وسعت نظرش همیشه در یادها پابرجاست