یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: هدف آموزش و پرورش تربیت دانش آموز شش ساحتی است؛ و کارهایی که در حوزه ی آموزش متوسطه صورت می پذیرد، با سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سند تحول بنیادین و دیگر اسناد بالادستی هم خوانی داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عدم دخالت نمایندگان در انتصابات را سبب بهبود و افزایش سرمایه اجتماعی کشور دانست و گفت: توقع رهبر معظم انقلاب از مجلس انقلابی، خشکاندن ریشه این سنت غلط و غیرقانونی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: به مناسبت 15 خرداد با دو نفر از شاهدان عینی این قیام گفت‌وگو کرده‌ایم که در آن زمان تمام اتفاقات و درگیری مردم با رژیم و شهادت ورامینی‌ها را دیده بودند و خاطرات شنیدنی از آن روز دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب و با حضور شخصیت‌های لشکری و کشوری و جمع کثیری از مردم برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان انقلاب اسلامی نمی‌توانند با این انقلاب از طریق تهدیدات نظامی مقابله کنند لذا تلاش دارند از طریق جنگ نرم و جنگ رسانه‌ای و فضای مجازی روحیه ملت ایران را تخریب و برای خود مزدورپروری کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب و با حضور شخصیت‌های لشکری و کشوری و جمع کثیری از مردم برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یک محفل خصوصی، از دیدار محرمانه با حضرت امام خمینی (ره) در سال آخر عمر امام بیان کردند؛ جایی که امام برای اولین بار در حضور سران قوا به ایشان می‌گویند «شما رهبر بشوید».

خبرگزاری ایرنا

پیشوا - ایرنا - محمدتقی علایی، از مداحان به نام کشور که با شعرها و سروده‌هایش در 15 خرداد سال 42 خبر دستگیری امام را به مردم رساند، کسی که فرزند و دامادش از شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌باشند و می‌گوید که قیام 15 خرداد، برای آب و نان نبود و برای احیاء اسلام صورت گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احمد وحیدی در قرارگاه انتظامی، امنیتی و ترافیکی روح الله با تسلیت سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب بیان داشت: از یک سو رحلت امام بزرگوار برای ما غم فراوان و خسارتی جبران ناپذیر به همراه داشت و از سوی دیگر بدرقه تاریخی ایشان در روز خاکسپاری باعث عزت و افتخار بی نظیر مردم کشورمان شد.

خبرگزاری مهر

سخنانی از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یک محفل خصوصی، از دیدار محرمانه با حضرت امام خمینی در سال آخر عمر امام را مشاهده می کنید.

خبرگزاری دانا

مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام و قیام 15 خرداد با حضور مردم و مسئولین در شهرستان بهمئی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: کار جهادی و اقدامات مجدانه تلاش‌ها به نتیجه رسید، گفت: دولت آیت‌آلله رئیسی در کنترل و مهار کرونا برخورد نمایشی نداشت و اراده و برخورد جهادی وی موجب کنترل و مهار این بیماری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی آسمان استان تهران طی پنج روز آینده، صاف تا نیمه ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرزند شهید همت به حواشی و اخلال در سخنرانی سیدحسن خمینی واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه توصیه های مقام معظم رهبری همواره کاربردی بوده است، گفت: دشمن روی ایران هدفمند کار می کند و باید او را به چالش بکشیم.