شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

دادستان تهران از دستگیری 13 نفر از سارقان بانک ملی خبر داد و گفت: مقادیر زیادی از اموال مسروقه کشف شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین پنجشنبه شب فرمانی را امضا کرد که بر اساس آن ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و ده‌ها مقام ارشد دیگر روسیه تحریم شده و دارایی‌های آن‌ها مسدود می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی صالحی گفت: 13 نفر از متهمان سرقت بانک ملی دستگیر شدند و مقادیر زیادی از اموال مسروقه نیز کشف شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد سارقان بانک ملی شعبه انقلاب تهران دستگیر و اموال مسروقه شناسایی شده است.

وب‌گاه فرارو

دادستان تهران، گفت: 13 نفر از سارقان بانک ملی که 10 نفر از آن‌ها در داخل و 3 نفر خارج از کشور بودند، دستگیر شدند.

وب‌گاه عصر ایران

امروز ارز به 32 هزار تومان رسیده است. ما ارز را 24 هزار تومان به این دولت تحویل دادیم. هر چقدر بگوییم که نمی‌خواهیم وضعیت کشور را به تحریم گره بزنیم، وقتی قیمت ارز بالا برود، خود به خود گره خواهد خورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان تهران گفت: 13 نفر از سارقان بانک ملی که 10 نفر آن‌ها در داخل و 3 نفر خارج از کشور بودند، دستگیر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

[11:40 قبل‌ازظهر, 1401/3/20] Javad Daliri: دادستان تهران: 13 نفر از سارقان بانک ملی که 10 نفر از آنها در داخل و 3 نفر خارج از کشور بودند، دستگیر شدند / مقادیر زیادی از اموال مسروقه در فرودگاه امام خمینی (ره) در ماشینی که توسط متهمان تهیه شده بود و مقادیری در تهران کشف شد / در حال حاضر متهمان تحت تحقیقات قضایی و در اختیار ضابطان قرار دارند

وب‌گاه عصر ایران

3 نفر از سارقان متواری در کشور همسایه دستگیر شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس دفتر روحانی اعلام کرد: امروز ارز به 32 هزار تومان رسیده است. ما ارز را 24 هزار تومان به این دولت تحویل دادیم. هر چقدر بگوییم که نمی‌خواهیم وضعیت کشور را به تحریم گره بزنیم، وقتی قیمت ارز بالا برود، خود به خود گره خواهد خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای ورزش تورنتو نوشت: هکتور کوپر سرمربی تیم ملی جمهوری دموکراتیک کنگو به دلایل کسب ضعیف و عدم پیشرفت در بازی‌های قبلی به دستور مستقیم رییس جمهور این کشور از سمت خودش اخراج شد!

وب‌گاه ورزش سه

در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان و در گروه دختران، 61 تکواندوکار جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: ای کاش اسراییل جرئت کرده و یک غلطی بکند و بهانه ای به دست ما بدهد تا ما او را از روی زمین محو کنیم.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برنامه خود را به آژانس ارائه کرده‌ایم و طبق اساسنامه، آژانس وظیفه دارد از ما پشتیبانی داشته باشد؛ اما نهادهای بین‌المللی امروز اسیر صهیونیست‌ها شده‌اند.