سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور گفت: در حادثه متروپل، متاسفانه نه تنها تعلل بلکه جرم بزرگی اتفاق افتاده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: شرفی گفت: رسانه‌های معاند، دنبال آب گل‌آلود هستند تا از آن ماهی بگیرند، کسی که به محل حادثه برود متوجه تلاش‌ها و اقدامات 24 ساعته نهادهای مختلف می‌شوند.

خبرگزاری دانا

کاهش جمعیت هر کشور به معنای کاهش اقتدار آن کشور است، و این کشور در آینده‌ای نه چندان دور بواسطه جمعیت پیر، ناتوان می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور روسیه شرط از سرگیری صادرات غلات و کودهای شیمیایی را برداشته شدن تحریم‌ها علیه این کشور اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، کاخ سفید در نشست خبری شامگاه پنجشنبه گزارش‌های پیشتر منتشرشده درباره سفر 2 مقام دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا به عربستان را تأیید و به توضیحاتی درباره اهداف این سفر اشاره کرد. پیش از این، پایگاه خبری آکسیوس به نقل از منابع آگاه گزارش داده بود «برت مک‌گورک»، هماهنگ‌کننده کاخ سفید در امور خاورمیانه و «آموس هاچشتاین»، نماینده امور انرژی در...

وب‌گاه الف

وزیر کشور گفت: در حادثه متروپل، متاسفانه نه تنها تعلل بلکه جرم بزرگی اتفاق افتاده است.

خبرگزاری دانشجو

محمدعلی انصاری؛ کارشناس مسائل اقتصادی در یادداشتی اختصاصی برای گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو نوشت: در روز‌های اخیر برای حل مشکلات اقتصادی و همچنین هدفمندتر شدن یارانه‌های اختصاصی به کالا‌های اساسی و دارو طرح‌های گوناگونی بیان می‌شود که نشان دهنده عدم انسجام برنامه‌ها و عدم ریشه شناسی درست مشکلات است که نه تنها شرایط اقتصادی را بهتر نمی‌کند که برخی تصمیمات می‌تواند سبب بدتر شدن حال اقتصاد...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد جمعیت‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی معتقد است: مشوق‌های اقتصادی شرط لازم برای افزایش باروری و فرزندآوری است؛ اما این سیاست‌ها در بستر ایجاد اشتغال و درآمدزایی اثرگذار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایشگاه‌های «نقاشان ایروان»، «رنگ‌های اردشیر»، «ستاره‌ها می‌درخشند»، «شادگاهی»، «پس از تاریکی» و «نور در ریشه» و... در گالری‌های پایتخت میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی در خردادماه است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - برگزاری دومین دوره جشنواره فیلم کرمان که عنوان ملی را هم یدک می‌کشید در شرایطی بود که گفته می‌شود برخی هنرمندان استان آن را تحریم کردند و برخی انتقادها را نیز همراه داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا و 50 کشور دیگر قطعنامه‌ای را در محکوم کردن اقدامات روسیه در اوکراین در سازمان جهانی بهداشت مطرح کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان جهانی بهداشت قطعنامه‌ای را به تصویب رساند که در آن وضعیت اضطراری سلامتی ایجاد شده به دلیل حمله روسیه به اوکراین محکوم می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ سفید ضمن تأیید سفر دو مقام آمریکایی به عربستان سعودی تصریح کرد که یکی از اهداف این سفر گفت‌وگو درباره ایران بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس بنیاد امید ایرانیان در توییتی نسبت به حادثه فروریختن ساختمان متروپل آبادان واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - جمعی از وزرای دولت سیزدهم و معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با سفر به شهرستانهای استان تهران و بازدید از طرح های نیمه تمام در مناطق مختلف ضمن دیدار و گفت وگو با مردم، مشکلات شهروندان را بررسی و درباره اتمام هر چه سریعتر طرح ها دستوراتی را صادر کردند.